نقدینه - استاندار مازندران از بانک رفاه کارگران به عنوان بانک حامی محیط زیست که در تأسیس نیروگاه زباله سوز شهری این استان مشارکت داشته، تقدیر کرد.
نقدینه - استاندار مازندران از بانک رفاه کارگران به عنوان بانک حامی محیط زیست که در تأسیس نیروگاه زباله سوز شهری این استان مشارکت داشته، تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، این بانک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و به عنوان بانک حامی محیط زیست کشور، در تأسیس اولین نیروگاه زباله سوز شهری استان مازندران در نوشهر مشارکت کرد که این نیروگاه در 27 آذر ماه سال جاری افتتاح شد.
بر اساس این گزارش، استاندار مازندران به پاس مشارکت و حمایت در تأسیس این نیروگاه با اهدای لوح تقدیر، از مدیرعامل، هیأت مدیره و مجموعه بزرگ بانک رفاه کارگران قدردانی کرد.