2
آخرین خبرها
سه شنبه 5 شهريور 1398


نقدینه- در جلسه امروز هیات عامل بانک مرکزی، از سامانه «شاداب» رونمایی شد. در این سامانه، فرایند اخذ و پردازش داده ها و اطلاعات بانکها در بانک مرکزی در فرایندی سیستمی صورت گرفته و نظارت الکترونیکی بر عملیات بانکها را محقق می سازد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، عبدالناصر همتی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه فناوری اطلاعات و اطلاعات بانکی، بر عملیاتی نمودن کامل این سامانه و نظارت دقیق بر عملکرد بانکها در این خصوص تاکید کرد و راهبرد بانک مرکزی را سیستمی نمودن نظارت و تکیه بر داده های صحیح عنوان نمود

شایان ذکر است تمامی بانک ها و موسسات اعتباری مکلفند مطابق با ضوابط اعلامی بانک مرکزی، انباره داده زیر کلید بانک مرکزی را ایجاد کرده و به سامانه «شاداب» به صورت برخط متصل کنند.

<###dynamic-0###>

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری نقدینه است.