2
آخرین خبرها
يکشنبه 11 بهمن 1394


نقدینه-به مناسبت فرارسيدن ايام‌الله دهه فجر شركت بيمه پارسيان كه مجوز فعاليت در مناطق آزاد را از بيمه مركزي و سازمان مناطق آزاد كشور دريافت نموده است شعبه جزيره كيش اين شركت را افتتاح كرد.


به گزارش پایگاه خبری نقدینه، در مراسمي كه به همين مناسبت و با حضور مديرعامل و جمعي از مديران بيمه پارسيان  و مديران و مسئولين سازمان منطقه آزاد كيش و نيز مسئولين ساير نهادهاي اين جزيره برگزار گرديد ، آقاي هادي اويارحسين عضو هيات مديره و مديرعامل بيمه پارسيان طي سخناني ضمن اشاره به موفقيتهاي اخير بيمه پارسيان در كشور و جايگاه مناسب اين شركت در صنعت بيمه افزود : خوشحالم كه تلاش‌هاي ما هم اكنون نتيجه داده و ما اولين شركت بيمه خصوصي كشور هستيم كه علاوه بر فعاليت در سراسر كشور مجوز فعاليت در مناطق آزاد را از بيمه مركزي و سازمان مناطق آزاد كشور دريافت نموديم و از اين پس تمام تلاش خود را  جهت ارائه بهترين خدمات بيمه‌اي به هموطنان محترم ساكن در مناطق آزاد و ويژه  به كار خواهيم گرفت.

 

<###dynamic-0###>

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری نقدینه است.