پیوستگی حوزه ارتباطات و اقتصاد افزایش یافته است

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت اقتصاد:

پیوستگی حوزه ارتباطات و اقتصاد افزایش یافته است

نقدینه - پیوستگی حوزه ارتباطات و اقتصاد با تعریف و تبیین درست فضای ارتباطی و رسانه ای و تهیه پیوست ارتباطی برای همه سیاستگذاری ها و برنامه ها افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، مهدی محمدی رئیس مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان این مطلب در آیین اختتامیه نهمین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه کشور گفت: جهت گیری وزارت اقتصاد در برقراری روند ارتباطی مناسب با سیاست های اقتصادی مثبت است که امیدواریم این موضوع به عنوان یک سیاست در کل مجموعه وزاتخانه عملیاتی شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که بیست و هفت اردیبهشت نوروز روابط عمومی هاست گفت : با رشد روزافزون  علم و دانش، تصمیمات ارتباطی قابل تعمیم به سایر برنامه ها نیست یعنی نمی توان از یک تصمیم واحد به عنوان یک الگو برای اجرا در سایر موضوعات استفاده کرد.

وی  از نبود یک نسخه واحد برای فعالیت های ارتباطی که تکرار نشده اند به عنوان چالش اصلی روابط عمومی ها یاد کرد و اضافه کرد: در جامعه ای که مخاطبان و مشتریان ، شریکِ ارایه کنندگان خدمات و سیاستگذاران هستند نمی توان بدون استراتژی ارتباطی برای هر رخداد به هدف رسید.

محمدی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که سال ارتباطی جدید، سال خلاقانه تری نسبت به سال گذشته باشد ویکی از راههای تحقق این موضوع تعریف و تدوین پیوست رسانه ای برای همه فعالیت هاست.

https://naghdineh.ir/page/96114/
لینک مطلب :
چاپ print version