افتتاح صندوق سرمایه گذاری کوثر یکم موسسه اعتباری کوثر

افتتاح صندوق سرمایه گذاری کوثر یکم موسسه اعتباری کوثر

نقدینه-مراسم افتتاح همزمان صندوق سرمایه گذاری گذاری با درآمد ثابت کوثر یکم با حضور مدیرعامل، جمعی از معاونان و مدیران در سالن آموزش حوزه مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن ، فهیمی پور قائم مقام موسسه گزارش مبسوطی در مورد روند طی شده جهت شکل گیری این صندوق را به مدیرعامل و حاضران ارائه داد.

در ادامه  عیسی رضایی، مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر که در مرکز آموزش مجازی حوزه مرکزی حضور داشت از طریق ویدئو کنفرانس در حالی که تمامی مدیران امور شعب استانی تصویر ایشان را مشاهده می کردند پیام خود را همزمان برای همه آنان قرائت کرد.

وی در این پیام پس از عرض تبریک به مناسبت راه اندازی صندق کوثر یکم اظهار داشت: این صندوق حاصل مساعی جمعی تمام معاونان، مدیران، کارکنان و تمامی پرسنل شریف موسسه است.

رضایی افزود: سختی های فراوانی را در تهیه مقدمات این حرکت مهم داشته ایم ولی مشکلات و سختی های بیشتری از آن باقی مانده که زحمت اصلی آن به دوش مسوولان سرپرستی، مسوولان شعب و تک تک همکاران خودم در شعب است که بتوانند با توجیه دقیق خودشان مشتری ها را آگاه کنند و در راستای جذب حداکثری منابع تلاش داشته باشند.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت: امیدواریم این حرکت همانند گذشته با عزت شکل گیرد لذا با استعانت از ایزد منان و تاسی به ائمه معصومین ونام مبارک کوثر آغاز و شروع به فعالیت صندوق کوثر را اعلام می کنم و انتظار دارم شما عزیزان، همکاران، دوستان و یاران همانند گذشته در راستای اعتلای موسسه در جذب حداکثری حرکت جهادگونه داشته باشید که حتما همینطور است چرا که اعتقاد داریم آینده از آن ما است.

https://naghdineh.ir/page/9514/
لینک مطلب :
چاپ print version