برنامه ای برای ادغام صندوق ها در بانک قرض الحسنه  نداریم

سیامک دولتی تکذیب کرد:

برنامه ای برای ادغام صندوق ها در بانک قرض الحسنه نداریم

نقدینه- مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص زمزمه هایی که در خصوص ادغام صندوق ها در بانک قرض الحسنه مهر به گوش می رسد هم گفت: این امر صحت ندارد و برنامه ای برای ادغام صندوق ها نداریم.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، سیامک دولتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح سفیران سلامت جهت پرداخت ۵۰۰۰فقره تسهیلات درمان از سوی این بانک اجرایی شده  است که بر اساس آن بیمارانی که مشکل پرداخت صورتحساب دارند شناسایی شده اند و هزینه انها پرداخت می شود

وی از امضای تفاهمنامه با کمیته امداد جهت اشتغال زایی به مبلغ۱۴۰۰ میلیارد ریال و قراردادی برای کمک به بهزیستی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

دولتی با بیان این نکته که بانک قرض الحسنه مهر ایران برنامه افزایش شعب را در دستور کار ندارد افزود: هم اکنون 534 شعبه داریم که 300شعبه استیجاری آن است و بر این اساس با وجود مجوز افزایش شعب، برنامه ای برای این افزایش نداریم.

وی تاکید کرد: بیشتر درپی کیفی کردن خدمات و توجه به بانکداری الکترونیک و افزایش خدمات رسانی در قالب بانکداری الکترونیک هستیم.

به گفته وی، مبنای کار بانک بر مبنای قرض الحسنه و اعطای تسهیلات در این زمینه است. همچنین خدمات دهی با استفاده از سیستم های ساتنا، چکاوک، شتاب، اینترنت بانک و ... در بستری مناسب انجام می شود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: این بانک سیستم جامع بانکی در اختیار دارد که این امکان را فراهم کرده است که تمامی فعالیت ها به صورت آن لاین صورت بپذیرد.

https://naghdineh.ir/page/9345/
لینک مطلب :
چاپ print version