رشد ۴۹ درصدی فروش بیمه نوین در ۱۰ ماه

نسبت خسارت در ۵۰ درصد ایستاد

رشد ۴۹ درصدی فروش بیمه نوین در ۱۰ ماه

نقدینه - فروش بیمه نوین در پایان دی‌ماه ۱۴۰۱ با رشدی ۴۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲۵ هزار و ۱۰۹ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال رسیده و این شرکت در همین مدت بالغ بر ۱۲ هزار و ۶۲۳ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال خسارت پرداخت و نسبت خسارت ۵۰ درصدی را ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، فروش بیمه نوین در پایان دی‌ماه ۱۴۰۱ با رشدی ۴۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲۵ هزار و ۱۰۹ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال رسیده و این شرکت در همین مدت بالغ بر ۱۲ هزار و ۶۲۳ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال خسارت پرداخت و نسبت خسارت ۵۰ درصدی را ثبت کرد.

به گزارش دنیای بیمه، ۳۶ درصد حق بیمه تولیدی بیمه نوین به مدیرعاملی حسین کریمخان زند به رشته درمان، ۱۷ درصد به رشته شخص ثالث و حوادث سرنشین، ۵ درصد به بیمه بدنه خودرو، ۱۳ درصد به بیمه زندگی، ۱۰ درصد به بیمه آتش‌سوزی، ۸ درصد به بیمه باربری و ۷ درصد به بیمه مسئولیت اختصاص داشته و سهم رشته‌های بیمه مهندسی، کشتی، نفت و انرژی هم هر کدام ۲ درصد بوده است. ترکیب پرتفوی بیمه نوین متوازن و کم‌ریسک ارزیابی می‌شود.

ارزیایی دنیای بیمه نشان می‌دهد که از کل خسارت پرداختی بیمه نوین در ۱۰ ماه نخست امسال، ۶۰ درصد به پرونده‌های بیمه درمان، ۱۶ درصد به رشته شخص ثالث و حوادث سرنشین، ۱۱ درصد بیمه‌های زندگی، ۶ درصد بیمه بدنه خودرو و ۵ درصد به بیمه مسئولیت اختصاص داشته است.





https://naghdineh.ir/page/92681/
لینک مطلب :
چاپ print version