نمایندگی بیمه تعاون در اتاق‌های تعاون استانی ایجاد می‌شود

نمایندگی بیمه تعاون در اتاق‌های تعاون استانی ایجاد می‌شود

نقدینه - مدیرعامل بیمه تعاون در بیست و سومین کمیسیون تخصصی بازار سرمایه، بیمه و بانک گفت: بیمه تعاون اعلام آمادگی می کند مطابق درخواست اتاق های تعاون استانها، نمایندگی بیمه تعاون به آنها واگذار کند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، در بیست و سومین کمیسیون تخصصی بازارسرمایه، بیمه و بانک، گزارش مبسوطی از عملکرد بیمه تعاون ارائه و مصوبات قبلی این کمیسیون پیگیری شد.

در این نشست که با حضور آنلاین نمایندگان اتاق های تعاون برگزار شد، مهمترین مشکلات و چالش های حوزه بیمه مطرح شد.

گفتنی است در این نشست، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون نیز اظهار داشت: اعطای نمایندگی بیمه تعاون به اتاق های تعاون استان ها براساس درخواست اتاق ها صورت می گیرد و اتاق ها می توانند از امتیاز و تخفیف های بیمه تعاون جهت اخذ نمایندگی استفاده کنند.

قابل ذکر است که نخستین بار در شهریور 1395 تفاهم نامه همکاری بین بیمه تعاون و اتاق تعاون ایران منعقد شده و در آذر و بهمن 1399 نیز به ترتیب در استان های مرکزی و گیلان میز خدمت بیمه تعاون در اتاق تعاون استان های ذکر شده افتتاح شده است.

شایان توجه است که یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون نیز از خرداد 1401 و با رأی اعضا به عنوان نائب رئیس کمیسیون بازار سرمایه، بیمه و بانک اتاق تعاون ایران انتخاب شده و مشغول به فعالیت است.

https://naghdineh.ir/page/92680/
لینک مطلب :
چاپ print version