پرداخت الکترونیک پاسارگاد در بین 5 شرکت برتر از نظر رشد سریع

افتخاری دیگر به دست آمد

پرداخت الکترونیک پاسارگاد در بین 5 شرکت برتر از نظر رشد سریع

نقدینه- شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی در سال 1401 موفق شد در زمره 5 شرکت برتر از نظر رشد سریع در بین صد شرکت دوم قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، سازمان مدیریت صنعتی سوم بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برای بیست و پنجمین سال متوالی، شرکت‌های برتر ایران را بر اساس شاخص‌های تعیین شده، رتبه‌بندی کرد و در همایشی که به همین منظور و با حضور مقامات کشوری و مدیران شرکت‌های برتر و بزرگ کشور برگزار شد از شرکت‌های پیشرو قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، در این همایش مهم ترین نتایج رتبه‌بندی 500 شرکت بزرگ کشور بر اساس گزارش روند رشد این شرکت‌ها در طی 4 سال اخیر از نظر رشد سریع، اعلام شد.

بر این اساس، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در این رتبه‌بندی توانست در ردیف 5 شرکت برتر از نظر رشد سریع در بین صد شرکت دوم قرار بگیرد. 

معیار اصلی در این انتخاب تغییر رتبه فروش شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد بود که این شرکت با توجه به منفی نبودن تغییر رتبه فروش در سال اخیر و زیان‌ده نبودن توانست به این جایگاه دست پیدا کند و در بین 5 شرکتی که بهترین نتایج را کسب کرده به عنوان شرکت برتر از نظر رشد سریع شناسایی و معرفی شود.

مسیح مشهدی تفرشی، مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد لوح سپاس و تندیس این همایش را به عنوان شرکت پیشرو از نظر رشد سریع دریافت کرد.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در صنعت پرداخت کشور، در تلاش است تا هرساله رتبه‌های بالاتری را احراز کند و خوشبختانه طی چند سال اخیر موفق شده با تلاش مدیریت و همت کارکنان سازمان به رشد قابل‌توجهی در صنعت دست پیدا کند.

این گزارش حاکی است، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی عام) به عنوان یکی از شــــرکت‌های گروه مالی پاسارگاد و با مسؤولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک 30 بهمن ماه 1384 شروع به کار کرده و هم اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می کند.

این شرکت با حفظ استانداردهای بین المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بستر‌سازی جهت ارایه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت کرده و چشم انداز آن، بهبود کیفیت زندگی با توسعه راهکارهای پرداخت نوآور و هوشمند است.


https://naghdineh.ir/page/92673/
لینک مطلب :
چاپ print version