بودجه کدام وزارتخانه‌ها سال آینده افزایش می‌یابد؟

بودجه کدام وزارتخانه‌ها سال آینده افزایش می‌یابد؟

نقدینه - طبق گفته عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲، بودجه چهار وزارتخانه در سال آینده افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، علی بابایی کارنامی؛ عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: چهار وزارتخانه در بودجه سال آینده افزایش اعتبار خواهند داشت.

وی افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری ۴ وزارتخانه هستند که بودجه آن‌ها در سال آینده افزایش می‌یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس اظهار داشت: در لایحه بودجه سال آینده دولت، وزارت بهداشت ۱۰۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد و توجه به پزشک خانواده و تامین داروی مورد نیاز از اولویت‌های بخش بهداشت و درمان در سال آینده است.

بابایی خاطرنشان کرد: وزارتخانه بعدی، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است که بودجه آن در سال آینده ۸۸ درصد افزایش خواهد یافت و مسائلی همچون صندوق‌های بازنشستگی و یارانه را در برنامه کاری خود دارد.
وی با بیان اینکه وزارت ارشاد و وزارت علوم نیز افزایش اعتبار قابل توجهی را برای سال آینده دارند، افزود: نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق با کلیات لایحه بودجه موافقت کردند، اما انتقادات و نقطه نظراتی را درباره جزئیات لایحه بودجه داشتند و بنا شد تا در زمان بررسی جزئیات این انتقادات و نقطه‌نظرات مدنظر قرار گیرد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس اظهار داشت: در جلسه کمیسیون تلفیق، رئیس سازمان برنامه و بودجه قول همکاری و همراهی برای اعمال نقطه نظرات و پیشنهادات نمایندگان را در بررسی جزئیات لایحه داد، اما بر این نکته نیز تأکید کرد که اعمال اصلاحات از سوی نمایندگان در لایحه بودجه منجر به افزایش سقف بودجه نشود.

https://naghdineh.ir/page/92638/
لینک مطلب :
چاپ print version