نقش بانک ها در توسعه پایدار شهرها

مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد:

نقش بانک ها در توسعه پایدار شهرها

نقدینه-مدیرعامل بانک شهر با بیان این که بانک ها در توسعه پایدار شهرها می توانند نقش مهمی داشته باشند، گفت: این مهم توسط این بانک محقق شده است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، حسین محمد پورزرندی عصر دوشنبه در پنجمین نشست هیأت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی (AMF) که با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهری و تعدادی از شهرداران شهرهای آسیایی و با محوریت موضوع حمل و نقل و ترافیک، فرهنگ، اقتصاد و گردشگری شهرهای آسیایی در قزوین برگزار شد، افزود: هم اکنون بخش قابل توجهی از پروژه های مدیریت شهری ایران با حمایت های بانک شهر در حال اجراست.

این مدیر بانکی گفت: توسعه پایدار شهرها از دغدغه های اصلی بانک شهر به شمار می رود.

وی اظهار کرد: این بانک تاکنون در پروژه های شهری با ارزش بیش از هشت میلیون یورو پروژه مشارکت داشته است.

پورزرندی با تأکید بر تعامل این بانک با شهرداری ها در توسعه زیر ساخت های شهری ، اظهار کرد : بدون تردید همکاری و تعامل بانک شهر با شهرداری ها در تأمین منابع مالی و جلب مشارکت بخش های خصوصی برای توسعه زیرساخت های شهری ، مؤثر و نتیجه بخش بوده است.

به گفته وی ، همکاری بانک شهر و شهرداری ها، رضایت نسبی را در اجرای طرح های خدمات رسانی از سوی شهروندان به همراه داشته است.

وی اظهار کرد: بانک شهر می تواند در تأمین منابع مالی شهرداری ها به منظور توسعه و گسترش پروژه های عمرانی که در راستای خدمت رسانی به شهروندان صورت می گیرد، سهم قابل توجهی دارد.

پنجمین نشست هیأت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی(AMF) که از هفتم شهریور ماه آغاز و تا فردا سه شنبه ادامه دارد، به میزبانی مشترک تهران و قزوین در حال برگزاری است.

این نشست با موضوع مدیریت شهری با محوریت حمل و نقل و ترافیک در شهرهای آسیایی، اقتصاد و گردشگری شهری و فرهنگ شهرهای غرب آسیا و خاورمیانه امروز نیز ادامه یافت.

مجمع شهرداران آسیایی به عنوان یک شبکه همکاری و ارتباطی بین شهرداران آسیایی در سال 2008 میلادی به ابتکار شهردار تهران پایه گذاری شد.

این مجمع هم اکنون به عنوان یک تشکل تخصصی در مناسبات بین المللی میان شهرها فعالیت می کند و ریاست دوره این مجمع اکنون بر عهده سن تیانگ شهردار هایکو چین به مدت دو سال است.

https://naghdineh.ir/page/9214/
لینک مطلب :
چاپ print version