بهره برداری از دفتر پست بانک در تعاونی دهیاران بخش مرکزی پره سر

در استان مازندران صورت گرفت:

بهره برداری از دفتر پست بانک در تعاونی دهیاران بخش مرکزی پره سر

نقدینه- به مناسبت هفته دولت، دفتر پست بانک ایران در محل تعاونی دهیاران بخش مرکزی پره‌سر از توابع شهرستان رضوان‌شهر استان گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، در این مراسم که با حضور حمیدرضا امام‌پناهی فرماندار شهرستان رضوان‌شهر و مسوولان شهرستان، بخشدار مرکزی، مسوولان پست بانک استان و نمایندگان و مسوولان ادارات این شهرستان برگزار شد ابتدا فرماندار رضوان‌شهر از مدیریت شعب پست بانک استان به جهت ایجاد و راه‌اندازی این دفتر قدردانی کرد.
محمدزمان فداکار مدیرشعب پست بانک استان گیلان نیز در این مراسم، هدف از افتتاح چنین باجه‌هایی را مشارکت مردم در توسعه و رونق زندگی و افزایش رفاه آنان دانست و گفت: استان گیلان دارای روستاها و بخش‌های زیادی است که ظرفیت بسیار بالایی در تولید و اقتصاد منطقه دارند.
وی افزود: باجه‌های پست بانک ایران در تعاونی‌های منطقه بطور منسجم مدیریت شده و قطعاً در چرخه ارتقای وضعیت زندگی ساکنان این مناطق تاثیرگذار است.
فداکار تصریح کرد: در این دفتر تمامی خدمات رایج بانکی به صورت لحظه‌ای(Online) به ساکنان منطقه ارائه می‌شود.
به همین مناسبت دفترخدمات بانکی شهرداری بخش مرکزی لشت‌نشا شهرستان رشت نیز با حضور مسئولان پست بانک استان و مسئولان محلی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

https://naghdineh.ir/page/9073/
لینک مطلب :
چاپ print version