سرپرست مدیریت بیمه‌های‌ درمان بیمه ملت معرفی شد

سرپرست مدیریت بیمه‌های‌ درمان بیمه ملت معرفی شد

نقدینه - مدیرعامل بیمه ملت در مراسم معارفه سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان این شرکت گفت: کاهش ضریب خسارت بیمه‌های درمان و بهبود عملکرد شرکت در بخش وصول مطالبات درمان، دو خواسته مهم مدیران ارشد است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ،  مراسم معارفه و تکریم سرپرست مدیریت‌ بیمه‌های درمان بیمه ملت با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، محمدتقی چراغی عضو هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

در این مراسم، مانی پورعیسی سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان، حکم خود را از علیرضا یزدان‌دوست دریافت کرد و جایگزین فروزان رادمهر شد.

یزدان‌دوست ضمن قدردانی و تشکر از زحمات فروزان رادمهر در زمان تصدی مدیریت بیمه‌های درمان بیمه گفت: تغییرات مدیریتی، بخشی از روند کار سازمان‌هاست که برای تزریق نگاه جدید در بدنه شرکت و البته ایجاد انگیزه و روحیه تازه سیستم صورت می‌گیرد.

مدیرعامل بیمه ملت افزود: سرپرست جدید مدیریت بیمه‌های درمان، سابقه ارزشمندی در بیمه‌های درمان در صنعت بیمه کشور و شرکت‌های مختلف دارد و امیدوارم با تلاش و انرژی دوچندان، مسیری که در زمان مدیریت پیشین به خوبی ریل‌گذاری شده ادامه دهد و نقاط ضعف را برطرف کند.

وی به دو ماموریت اصلی مدیریت بیمه‌های درمان نیز اشاره کرد و گفت: کاهش ضریب خسارت بیمه‌های درمان و بهبود عملکرد شرکت در بخش وصول مطالبات درمان، دو خواسته مهم مدیران ارشد است که به خوبی به نتیجه رسیده است.

یزدان‌دوست خاطر نشان کرد: باید در دوره جدید، در کنار تحقق هر چه بهتر این دو خواسته، پرداخت خسارت‌های درمانی نیز با انسجام بهتری انجام شود.

محمدتقی چراغی، عضو هیات مدیره نیز با اشاره به مسئولیت سخت مدیریت بیمه‌های درمان در جلب رضایت بیمه‌گذاران گفت: حجم خسارت‌های بیمه‌های درمان که در این دوره به صنعت بیمه تحمیل شده، بسیار زیاد است و باید با تسریع پرداخت خسارت‌ها، برای جلب هر چه بیشتر رضایت بیمه‌گذاران گام‌های محکم‌تری برداریم.

مانی پورعیسی که از کارشناسان و مدیران باسابقه صنعت بیمه است، کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی دارد و پیش از حضور در بیمه ملت، سوابقی همچون مدیریت شعبه استان خوزستان و معاون مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه سرمد را در کارنامه دارد و در بیمه دی و بیمه سرمد نیز مسئولیت بخش خسارت بیمه‌های درمان را برعهده داشته است.

https://naghdineh.ir/page/90580/
لینک مطلب :
چاپ print version