رئوفی: استفاده از ظرفیت رسانه‌‌ها برای ارتقای جایگاه صنعت بیمه ضروری است

بازدید مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی از بیمه ملت؛

رئوفی: استفاده از ظرفیت رسانه‌‌ها برای ارتقای جایگاه صنعت بیمه ضروری است

نقدینه - مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در بازدید از بیمه ملت گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌‌ها برای ارتقای جایگاه صنعت بیمه در افکار عمومی ضروری است. شرکت‌های بیمه باید از رسانه‌های تخصصی صنعت بیمه و همچنین رسانه‌های عمومی کشور، برای ارائه برنامه‌ها، ظرفیت‌ها و کارنامه موفق خود به جامعه استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، مصطفی رئوفی، مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حضور در بیمه ملت، از مدیریت روابط عمومی این شرکت بازدید و با کارکنان این مدیریت گفت‌وگو کرد.وی در دیدار با ادریس سالاری، سرپرست روابط عمومی بیمه ملت، با تاکید بر اهمیت تعامل دو سویه و سازنده بیمه مرکزی در حوزه رسانه، گفت: باید از ظرفیت تمامی رسانه‌ها به خصوص زحمت‌کشان رسانه‌های تخصصی صنعت بیمه در پیشبرد امور این صنعت کمک بگیریم، چرا که نقش رسانه‌ها در شکل‌گیری افکار عمومی حائز اهمیت است و می‌تواند موجب ارتقای جایگاه صنعت بیمه شود.
رئوفی خاطر نشان کرد: همه شرکت‌های بیمه از جمله بیمه ملت باید از ظرفیت رسانه‌های صنعت بیمه و همچنین رسانه‌های عمومی کشور برای ارائه خدمات، محصولات و کارنامه موفق خود به جامعه استفاده کنند و نگاه ما هم در بیمه مرکزی، کمک به حضور هر چه بیشتر شرکت‌های بیمه در فضای رسانه‌ای کشور است.
ادریس سالاری، سرپرست روابط عمومی بیمه ملت نیز در این دیدار با تاکید بر همیاری و همکاری بیمه ملت و بیمه مرکزی در مسائل بیمه‌ای و رسانه‌ای، تصریح کرد: قطعا این همکاری می‌تواند موانع موجود بر سر راه صنعت بیمه کشور را کاهش دهد.
سرپرست روابط عمومی بیمه ملت با قدردانی از حضور مصطفی رئوفی در این شرکت، گفت: توجه شما به نقش رسانه‌ها و روابط عمومی در پیشبرد امور، ارزشمند و قابل احترام است و این موضوع جز با همکاری و همدلی همه شرکت‌ها و فعالان رسانه‌ای میسر نمی‌شود.

 

https://naghdineh.ir/page/90528/
لینک مطلب :
چاپ print version