حضور بانک تجارت در "فیناپ" هفدهم

حضور بانک تجارت در "فیناپ" هفدهم

نقدینه - بانک تجارت به عنوان حامی برگزاری هفدهمین رویداد فیناپ با موضوع BNPL (اکنون بخر، بعدا پرداخت کن) حضوری فعال در این رویداد فناورانه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، هفدهمین رویداد فیناپ عصر پنجشنبه ششم مردادماه با موضوع تکنولوژی مالی) BNPL اکنون بخر، بعدا پرداخت کن) با مشارکت و حمایت بانک تجارت در مجموعه"سلام" واقع در بزرگراه ارتش تهران برگزار میشود.

"بی ان پی ال" در واقع یک روش جدید دسترسی به اعتبار ارزان قیمت برای مصرف کننده است که مکانیسم بسیار ساده ای دارد. این روش به نوعی تامین اعتبار در ازای کسری های پیش بینی نشده ماهانه است که به تنظیم درآمد و مخارج در طی ماه کمک می کند و مشتریان براساس اعتبار تخصیص داده شده می توانند از شبکه وسیع شرکای تجاری نیازهای خود را تامین و وجه آن بعدا پرداخت کنند.

در این رویداد"داودیان" معاون مدیرعامل در امور مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت در پنل تخصصی رویداد که با عنوان (بررسی چالش ها و دغدغه های کسب و کارها و رگولاتور در حوزه BNPL )برگزار می شود، حضور خواهد داشت. "فرجود" مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت نیز در این همایش در خصوص BNPL" و بانکداری آینده"سخنرانی می کند.

سخنرانی مدیران ارشد بانکی و بنیانگذاران فین تکها و استارتآپهای موفق کشور با موضوع کسبوکار فینتکها و اکوسیستم استارت آپی، برگزاری پنلهای گفتوگو و کافه فیناپ از بخشهای متنوع این رویداد است.

علاقهمندان میتوانند این رویداد را با انتخاب لینک aparat.com/finupevent/live از ساعت 12 تا 20 روز پنجشنبه ششم مردادماه به صورت رایگان و زنده مشاهده کنند. پنل تخصصی" بررسی چالش ها و دغدغه های کسب و کارها و رگولاتور در حوزه BNPL "با حضور داودیان معاون مدیرعامل در امور مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت از ساعت 16:05 و سخنرانی فرجود مدیرعام

ل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت در این رویداد از ساعت 14:40 به صورت زنده قابل مشاهده است.

https://naghdineh.ir/page/85917/
لینک مطلب :
چاپ print version