قدردانی استاندار زنجان از خدمات بانک ملی در این استان

قدردانی استاندار زنجان از خدمات بانک ملی در این استان

   نقدینه -  استاندار زنجان در دیدار با معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک، بانک ملی ایران را به عنوان مهمترین نهاد پولی اثرگذار کشور و تامین کننده منابع مورد نیاز برای طرح های بزرگ استانی دانست. در ادامه این دیدار محمدنور آزادی بر آمادگی بانک ملی ایران برای حمایت از شرکت های تولیدی دانش بنیان و اشتغال آفرین در استان زنجان تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری نقدینه ،  آزادی در این دیدار با بیان این مطلب افزود: پس از حضور دکتر فرزین به عنوان مدیر عامل در بانک ملی ایران ضمن افزایش سطح اختیارات مدیران استانی و روسای شعب بانک، پرداخت انواع تسهیلات قرض الحسنه اشتغال، فرزند آوری و ودیعه مسکن مستاجران در کنار سایر تسهیلات کلان تکلیفی سرعت گرفت و هم اکنون نیز به صورت مستمر و مداوم نسبت به دستیابی اهداف مورد نظر تلاش های قابل ملاحظه و امید بخشی در حال انجام است. 

وی در این دیدار با اشاره به محصولات و خدمات خلاقانه و فناورانه نوین بانک ملی ایران در نظام بانکی، افزود: حضور فعال بانک در نمایشگاه «گام دوم» ، پرداخت 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات در راستای توسعه استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان، راه اندازی دو شعبه تخصصی به منظور تسهیل در امور شرکت های دانش بنیان و اختصاص بالغ بر 45 درصد تسهیلات ناشی از منابع در اختیار صندوق توسعه ملی برای شرکت های دانش بنیان ، تنها بخشی از عملکرد بانک ملی ایران در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال است.

آزادی ادامه داد: بانک ملی ایران به همراه سایر بانک های کشور در کنار دولتمردان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به ملت بزرگ ایران خدمات رسانی می کند و برای تسهیل امور اقتصادی آحاد جامعه و رونق بخشی به معیشت هموطنان به تعهدات ذاتی خود پایند است و برای حصول هر چه بهتر آن تلاش می کند.

محسن افشارچی استاندار زنجان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از نقش بسزای بانک ملی ایران در تحقق برنامه های اقتصادی استان گفت: از گذشته بر اساس حسن شهرت و پتانسیل مالی موجود در بانک ملی ایران، اجرای اکثریت برنامه های روبنایی و زیربنایی کشور در استان ها توسط بانک ملی صورت گرفته و همواره این بانک حامی قابل اعتماد برای رونق اقتصادی در کشور است.

در این سفر یک روزه، آزادی با مدیران شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان، همچنین مدیر عامل شرکت پارس سویچ دیدار و گفت وگو کرد و در جریان درخواست حمایت این شرکت ها از بانک برای افزایش ظرفیت تولید قرار گرفت. 

بازدید از قسمت های مختلف شرکت تولیدی «آنا کیمیا منگنز»، شرکت در حال تاسیس «آنا شیشه زنجان» ، شعبه خیابان خرمشهر زنجان و دیدار و گفت و گوی صمیمی با همکاران و مشتریان از دیگر برنامه های معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک ملی ایران به استان زنجان بود .

https://naghdineh.ir/page/84661/
لینک مطلب :
چاپ print version