رشد 27/6 هزار میلیاردی منابع باجه‌های بانکی روستایی  بانک طی سه ماه ابتدایی سال جاری

مدیر امور استان ها و بازاریابی پست بانک ایران خبر داد:

رشد 27/6 هزار میلیاردی منابع باجه‌های بانکی روستایی بانک طی سه ماه ابتدایی سال جاری

نقدینه - مدیر امور استان ها و بازاریابی پست بانک ایران از رشد 10 درصدی منابع باجه‌های بانکی روستایی بانک در سه ماهه ابتدای سال جاری نسبت به پایان سال گذشته خبر داد و گفت: منابع باجه‌ها در این مدت رقمی بیش از  6/27 هزار میلیارد ریال رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، علیرضا واحدپور مدیر امور استان ها و بازاریابی بانک با اشاره به اینکه در حال حاضر پنج هزار و 898 باجه بانکی روستایی در سطح کشور فعال هستند، گفت: مدیریت شعب استان‌های خوزستان، کرمان، شرق تهران، مازندران و فارس بیشترین رشد منابع باجه‌های بانکی روستایی را در خرداد ماه داشته‌اند.
وی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته سه دستگاه خودپرداز به دستگاه‌های فعال در باجه‌های بانکی روستایی افزوده شده است، ادامه داد: تعداد دو هزار و 918 دستگاه خودپرداز در باجه های کشور فعال است که یک هزار و 501 دستگاه مالکیتی، یک هزار و 232 دستگاه با مالکیت بانک و ١٨٥ دستگاه در قالب طرح پرستاری به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.
واحدپور تعداد پوزهای شعبه‌ای فعال در باجه‌های بانکی روستایی را پنج هزار و 742 دستگاه‌ اعلام کرد و افزود: طی ماه گذشته 22 دستگاه پوز جدید برای ارائه خدمات به شبکه بانک اضافه شده است.
مدیر امور استان ها و بازاریابی تصریح کرد: در همین بازه زمانی سه دستگاه Cashless جدید در باجه‌های بانکی روستایی فعال شده است و تعداد دستگاه‌های Cashless فعال باجه‌ها را به 69 دستگاه افزایش یافته است. 

https://naghdineh.ir/page/84608/
لینک مطلب :
چاپ print version