راه اندازی دو خدمت کیوسک بانک و حواله الکترونیکی در موسسه اعتباری ثامن

راه اندازی دو خدمت کیوسک بانک و حواله الکترونیکی در موسسه اعتباری ثامن

نقدینه-در راستای ایجاد گسترش کمی و کیفی خدمات به مشتریان موسسه اعتباری ثامن، سرویس جدید کیوسک بانک در 50 شعبه منتخب راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، به گفته مدیر انفورماتیک موسسه اعتباری ثامن با ارائه این خدمت جدید، مشتريان موسسه می‌توانند با مراجعه به شعب منتخب، توسط سرویس‌های موجود بر روي کيوسک، فعالیت‌های مالي خود را از طريق اين پایانه‌ها کنترل نمايند.

حسین رضوانیان افزود: کیوسک بانک، دستگاهی است که در راستای تکریم مشتریان و اطلاع رسانی مناسب و همچنین ایجاد پول الکترونیک و عدم وابستگی مشتریان به پول نقد به وجود آمده، این دستگاه به غیر از پرداخت پول، کلیه خدمات و سرویس‌های بانکی که از طریق دستگاه خودپرداز ارائه می‌شود شامل  سایر  سامانه های  دیگر  که  در دست اقدام می‌باشد را فراهم می نماید.

وی از کیوسک بانک به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای قابل استفاده جهت ایجاد رابطه میان مشتریان و بانک‌ها در دنیای امروز نام برد و ادامه داد: این ابزار یکی از مسیرهای مهم در بانکداری الکترونیکی است که با قابلیت نصب تجهیزات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری، این امکان را ایجاد می‌کند که خدمات متنوع، سریع و بی واسطه بانکی از جمله دریافت صورتحساب، اعلام مانده حساب، انتقال وجه کارت به کارت، انتقال وجه به حساب، پرداخت اقساط، خرید شارژ، خدمات اطلاع رسانی و خدمات اینترنتی و همچنین در آینده  نزدیک سایر سامانه های دیگر نظیر سامانه  فقهی و شرعی و رصد تسهیلات در اختیار مشتریان قرار گیرد.

مدیر انفورماتیک موسسه اعتباری ثامن در ادامه به ارائه سرويس جدید حواله الکترونيکي اشاره کرد و گفت: حواله الکترونيکي به عنوان يک محصول جدید در  مجموعه خدمات الکترونیکی بانکی به عنوان یک  سرويس ارزش افزوده، به منظور رفاه حال مشتريان طراحی و آماده خدمت رسانی به آنان می باشد.

وی حواله الکترونيکي را یکی از مطمئن‌ترین روش‌های انتقال پول دانست و افزود: در این روش فرستنده مبلغ را به حساب بانکی اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت الکترونیکی منتقل می‌نماید.

رضوانیان در انتها خاطر نشان کرد: سرويس حواله الکترونيکي، اين امکان را به مشتريان موسسه ثامن می‌دهد که مبالغ مورد نظر خود را به فرد ديگري که در موسسه حساب ندارد به شکل سند حواله و قابل نقد شدن از خود پردازهاي موسسه ثامن انتقال دهند.

 موسسه اعتباری ثامن با 600 شعبه مشغول به خدمت رسانی در سراسر کشور است و هم اکنون در مرحله پذیره نویسی قرار دارد و با تعیین بانک عامل توسط سازمان بورس در هفته های آتی سهام این موسسه در فرابورس ارائه خواهد شد.

 

https://naghdineh.ir/page/8453/
لینک مطلب :
چاپ print version