نقش مؤثر بانک توسعه تعاون در حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان

نقش مؤثر بانک توسعه تعاون در حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان

نقدینه - در دیدار مقامات و چهره‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی از غرفه بانک توسعه تعاون؛ بر نقش مؤثر بانک در حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، سردار مهدی نژاد نوری معاون علوم و تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار از غرفه بانک اظهار داشت: فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه سهم و نقش زیادی در ایجاد ارزش افزوده بخش‌های اقتصادی و اشتغال آفرینی و پیشرفت مبتنی بر عدالت بر عهده دارد.

وی افزود: بانک توسعه تعاون با مأموریت و رسالت توسعه‌ای می‌تواند در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان مؤثر واقع شود.

محمد علی اسلامی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به مأموریت‌های فرهنگی و اجتماعی بانک توسعه تعاون، امکان پیشبرد اقدامات مشترک برای فرهنگ سازی فعالیت‌های تعاونی وجود دارد.

وی افزود: با توسعه همکاری‌های فیمابین، جامعه دانشجویی کشور می‌توانند نقش موثری در پیشبرد فعالیت‌ها مبتنی بر رویکردها و آموزه‌های اقتصاد تعاونی داشته باشند.

شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون در این دیدارها گفت: این بانک طی سالهای اخیر قراردادها و تفاهماتی با معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و صندوق نوآوری و شکوفایی داشته است و تسهیلات بانک به پروژه‌های نوآورانه و فناورانه تعلق گرفته است.

بخشا گفت: مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران، منتا به عنوان نهادی تخصصی در بخش تعاون، در تقویت تعاونی‌های دانش بنیان مؤثر بوده است و بانک توسعه تعاون نیز از مهم‌ترین ارکان این مرکز محسوب می‌شود.

وی حضور واحدهای نوآوری و فناوری سازمانها، تشکل‌ها و شرکت‌ها را در این نمایشگاه فرصتی برای هم اندیشی و توسعه همکاری‌ها عنوان نمود و گفت: شرکت‌های دانش بنیان نیز خدمات و محصولات نوین خود را در این نمایشگاه به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می‌دهند.

بخشا خاطر نشان کرد: رقابت و نبرد میان استارتاپ ها نیز در روز پایانی نمایشگاه برگزار می‌شود و به پنج استارتاپ برگزیده تسهیلات سه هزار میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون با نرخ ترجیحی تعلق می‌گیرد.

https://naghdineh.ir/page/82794/
لینک مطلب :
چاپ print version