مونسان: افزایش حمایت بانک ملی ایران از پروژه های نفتی

مونسان: افزایش حمایت بانک ملی ایران از پروژه های نفتی

نقدینه - عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اعلام این که بانک در سال جاری، 1401 بنگاه اقتصادی را به منظور کمک به توسعه و پیشرفت کشور خلق خواهد کرد، گفت: عمده فعالیت این بنگاه ها در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، حسن مونسان که در غرفه بانک ملی ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور داشت با اشاره به این که حمایت از پروژه های زیربنایی، اولویت این بانک است، اظهار کرد: «تولید، اشتغال، دانش بنیان» که شعار امسال است، نقشه راه حرکت همه مجموعه های کشور از جمله بانک ملی ایران است.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را فرصتی جدی برای ارائه ظرفیت های بانک با هدف تقویت حوزه های اقتصادی و کمک به توسعه کشور خواند و افزود: همه ما در تلاشیم که فعالیت های ثروت آفرین، ارزآور و کمک کننده به رفع وابستگی را تقویت کرده و آثار تحریم های ظالمانه را بیش از پیش کاهش دهیم.
مونسان با اشاره به قرارداد بانک ملی ایران با وزارت نفت برای تجهیز و توسعه بزرگترین مخازن نفتی کشور، این اقدام را گامی بلند برای توسعه حوزه های زیربنایی دانست و افزود: حوزه های نفتی بالاترین اثربخشی را دارند و طبیعی است که حضور بانک ملی ایران در این بخش ها تشدید خواهد شد.

https://naghdineh.ir/page/82774/
لینک مطلب :
چاپ print version