تصویب صورت‌های مالی بیمه دانا

تصویب صورت‌های مالی بیمه دانا

نقدینه-صورت‌های مالی بیمه دانا منتهی به 29 اسفند ماه سال 1393 تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دانا که 29 تیرماه جاری در محل هتل فردوسی تهران برگزار شد، صورت‌های مالی شرکت منتهی به 29 اسفند ماه سال 1393 مطرح شد و پس از قرائت بندهای آن به تصویب مجمع رسید.

در این مجمع ابتدا گزارش هیات‌مدیره و مدیر عامل درباره ترکیب سهام، اولویت‌های سال جاری، عملکرد سال 1393، سیاست‌ها و چشم انداز سال 1394شرکت مطرح شد و سپس بازرس قانونی، گزارش صورت‌های مالی شرکت منتهی به 29 اسفند ماه سال 1393 را بند به بند قرائت کرد که پس از توضیحات اعضای مجمع به تصویب رسید.

در ادامه این نشست، سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قاتونی و موسسه داریاروش هم به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی‌البدل و روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی شرکت انتخاب شدند.

همچنین با توجه به در پیش بودن افزایش سرمایه شرکت که مورد تایید سهام‌داران قرار گرفت، تقسیم 9 ریال سود بین سهام‌داران، از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دانا بود.

لازم به ذکر است، شرکت بیمه دانا طی سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1393، بیش از 1500 میلیارد تومان حق بیمه تولید و بیش از 928 میلیارد تومان خسارت به بیمه‌گزاران پرداخت و ای.پی.اس 86 ریالی تولید کرده است.

در این مجمع که به ریاست رضا جعفری ـ رییس هیات‌مدیره بیمه دانا ـبرگزار شد، بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار، نمایندگان سازمان حسابرسی، سهام عدالت، سازمان تامین اجتماعی، حسابرس قانونی و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی، علیرضا عاطفی معاون اداری و مالی، حمیدرضا علیزاده‌محب مدیر امور مالی و عبدالحسین پهلوان به عنوان منشی جلسه حضور داشتند.

https://naghdineh.ir/page/7998/
لینک مطلب :
چاپ print version