تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر ارائه خدمات بهینه به مشتریان با تنوع محصولات و شیوه های نوین

تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر ارائه خدمات بهینه به مشتریان با تنوع محصولات و شیوه های نوین

نقدینه -  مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به نقش مدیران به عنوان مهمترین رکن هر سازمان، بر لزوم توجه به استقرار و پیاده سازی بانکداری جامع در بانک تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، دکتر محمد رضا فرزین در جلسه هم اندیشی ارزیابی و بررسی عملکرد جشنواره تلاش ملی واحد های تهران که حسن مونسان عضو هیات عامل و سایر مدیران بانک نیز حضور داشتند،
با قدردانی از تلاش کارکنان برای اجرای طرح تلاش ملی و ارائه خدمات گسترده به مشتریان بر اهمیت جذب منابع جدید برای بانک تاکید کرد و اظهارداشت: فعالیت واحد های بانک در سراسر کشور در حوزه ارزی، زمینه ساز رشد و توسعه بانک خواهد شد و در آینده نزدیک نیز تمرکز فعالیت واحد ها بر حوزه ارزی به عنوان یک رکن اساسی و یکی از مهمترین راهبردهای بانک در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات موثر بانکی از جمله اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی، ضمانتنامه‌ها و خدمات ارزی به مشتریان گفت: ظرفیت بانک ملی ایران در سطح ملی و بین المللی بی نظیر است و با وجود این ظرفیت ها در شعب می‌تواند نقش بسزا و مهمی را در فعالیت‌های کشور در عرصه رشد اقتصادی ایفا نماید.
دکتر فرزین در این مراسم با بیان این که باید به سمت بانکداری جامع برویم، افزود: باید بانکداری جامع را با تولید محصولات جدید و متنوع و ارائه آن با شیوه های مختلف به مشتریان در بانک پیاده سازی کرد.
وی در ادامه ابراز امیداوری کرد؛ با هم افزایی و همت جمعی بی شک بانک به جایگاه اصلی خود که همان ارایه خدمات بهینه مالی به مشتریان در سراسر کشور و آحاد مردم است، خواهد رسید.
دکتر فرزین به تاسیس بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: تاسیس بانک ملی ایران در کشور نماد تحول و توسعه در نظام اداری، مالی و بانکی کشور بوده است و ما باید امروز با الگو قرار دادن دستاوردهای گذشتگان بتوانیم با تلاش در بانک تحول آفرین باشیم.
وی با بیان این که اصلاح ساختار مدیریتی در بانک باید نهادینه شود، تصریح کرد: انتظار می رود کارکنان در واحد های مختلف تلاش خود را به کار گیرند تا با ارائه ایده های خلاقانه و پایبندی به تکریم مشتریان، نسبت به ارائه محصولات و خدمات بانک به مشتریان اهتمام ورزند.
مدیرعامل بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت جذب منابع در بانک بر ایجاد و شکل‌گیری هم‌افزایی برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانک در تمامی بخش‌ها برای موفقیت در طرح تلاش ملی تاکید کرد و اظهارداشت:واحدهای بانک باید با سازماندهی مناسب، تدبیر درست و بسیج امکانات تمام تلاش خود را در جهت تسریع و تسهیل جذب منابع در طرح تلاش ملی به کار گیرند تا همه با هم به رشد بانک و توسعه کشور کمک کنیم.
وی در پایان، قرار دادن معیار شایستگی در رشد و ارتقای کارکنان را ضروری دانست و گفت: با جوان گرایی در امور و ایجاد فرصت به کارکنان جوان به توسعه بانک کمک کنیم.
در ادامه این هم اندیشی حسن مونسان معاون شعب و عضو هیات عامل بانک ملی ایران با اشاره به مزایای اجرای طرح تلاش ملی گفت: همه شعب باید در هفته های پایانی طرح با تلاش مضاعف و برنامه ریزی دقیق و کامل تر در جهت تامین منابع مالی و در جهت تحقق اهداف ترسیم شده بانک گام بردارند.
وی با بیان این که بانک ملی ایران یک بانک مردمی است و همواره سعی کرده در حد امکان در جهت رفاه حال مردم خدمت رسانی کند، خاطر نشان کرد: بانک ملی ایران همیشه در کنار دولت و ملت بوده است.
در ادامه این مراسم اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران نیز بر اهمیت پشتیبانی ستاد از شعب در طرح تلاش ملی تاکید کرد و از مدیران ارشد بانک خواست تا با پشتیبانی به موقع و سریع از شعب به موفقیت این طرح کمک کنند.

https://naghdineh.ir/page/78675/
لینک مطلب :
چاپ print version