توسعه اقدامات و فعالیت‌های حمایتی بانک رفاه کارگران در خوزستان

توسعه اقدامات و فعالیت‌های حمایتی بانک رفاه کارگران در خوزستان

نقیدنه - مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راس هیاتی از مدیران عالی بانک و با هدف بررسی راه‌های توسعه فعالیت‌های حمایتی بانک در استان خوزستان به این استان سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، دیدار با دکتر خلیلیان استاندار خوزستان و مهندس عبائی رئیس کانون بازنشستگان استان و بازدید از برخی مجموعه‌های بزرگ فعال در حوزه پتروشیمی، فولاد و بهداشت و سلامت ازجمله برنامه‌های اجرایی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در سفر به استان خوزستان بود.
دکتر للـه‌گانی در سخنانی در این سفر، از برنامه بانک رفاه کارگران به منظور توسعه اقدامات در بخش راه‌سازی استان خوزستان خبر داد و گفت: اقدامات حمایتی بانک رفاه در این بخش مسبوق به سابقه است و در حال حاضر عملیات اجرایی محور دزفول به شوشتر با حمایت‌های مالی و تسهیلاتی بانک مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

وی از حمایت بانک رفاه کارگران از پروژه محور ایذه به استان‌های همجوار خبر داد و گفت: برای این منظور مقرر شده است تا با استفاده بیش از پیش از ظرفیت‌های تسهیلاتی بانک، نسبت به توسعه فعالیت‌ها در این بخش اقدام شود تا به دنبال آن شاهد بهبود شبکه ارتباطی استان خوزستان با استان‌های همجوار باشیم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به ضرورت توسعه فعالیت‌های این بانک در حوزه پتروشیمی استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در همکاری مشترک با شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) به دنبال توسعه اقدامات در صنایع پایین‌دستی پتروشیمی استان هستیم.  

به گفته وی، توسعه اقدامات حمایتی بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) در حوزه پتروشیمی استان خوزستان منجر به بهبود وضعیت اقتصادی استان و توسعه اشتغال در این بخش می‌شود.

دکتر للـه‌گانی به برنامه‌های توسعه‌ای بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از بازنشستگان استان خوزستان اشاره کرد و گفت: بازنشستگان و مستمری‌بگیران معزز سازمان تامین اجتماعی ولی‌نعمتان بانک هستند و ارائه خدمات به این بخش باید به شکل روزافزونی گسترش یابد.  

 
https://naghdineh.ir/page/78635/
لینک مطلب :
چاپ print version