موضوعات و مشکلات واحد های اجرایی باید بررسی و به طور جدی پیگیری شود

رئیس هیات مدیره پست بانک ایران:

موضوعات و مشکلات واحد های اجرایی باید بررسی و به طور جدی پیگیری شود

نقدینه - رئیس هیات مدیره پست بانک ایران در جلسه شورای ادارای مدیریت شعب پست بانک استان البرز با اشاره به رشد و پیشرفت بانک طی ۲/۵ سال گذشته، گفت: مشکلات بخش صف باید بررسی و به طور جدی پیگیری شود و نباید از کنار آنها به راحتی عبور کرد زیرا پیشرفت و توسعه بانک به رفع این مشکلات بستگی دارد.

  به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، طهمورث الیاسی بختیاری رئیس هیات مدیره بانک در این جلسه که با حضور کارشناسان، روسای شعب استان البرز و برخی از مدیران ستادی و مدیرعامل بانک برگزار شد، با اشاره به بازدید از شعب و باجه‌های بانکی روستایی در آن استان، گفت: روند خوبی در استان البرز را شاهد هستیم که همه این دستاوردها و توفیقات مرهون تلاش و همت همکاران است و امیدوارم با برنامه محوری، سازماندهی و نظارت مستمر زمینه نشاط، تحرک و تحقق اهداف و برنامه‌ها در بانک استمرار داشته باشد.
  الیاسی با تاکید بر اینکه در بازدید از استان‌ها به دنبال رفع موانع و مشکلات هستیم، اظهار کرد: در سفرهایی که به استان‌های مختلف داشتم، جهش و حرکت رو بهبود بانک دیده می شود و امیدوارم این تحولات با توجه بیشتر واحدهای ستادی بانک ادامه داشته باشد.
  رییس هیات مدیره با اشاره به رشد و پیشرفت بانک طی ۲/۵ سال گذشته، گفت: باید به تجهیز منابع و استفاده از ظرفیت‌ها و طرح‌های قابل اجرا در بانک توجه بیشتری داشته باشیم.
 وی با بیان اینکه تراکنش بانکی برخی شعب بالاتر از میانگین بانک است، تصریح کرد: باید با اهتمام جدیدی‌تر شاخص‌های استاندارد بانکی را در همه موارد رعایت کنیم و برای برخی از شعب که دارای ظرفیت هستند با ایجاد فضای مناسب (۷*۲۴) خودپرداز دوم در نظر گرفته شود.
 الیاسی با تاکید بر ویرایش حساب‌های قدیمی مشتریان در شعب گفت: مشکلات بخش صف باید بررسی و پیگیری شود و نباید از کنار آنها به راحتی عبور کرد زیرا پیشرفت و توسعه بانک در رفع موانع و مشکلات  است.

https://naghdineh.ir/page/78615/
لینک مطلب :
چاپ print version