لزوم توجه همه جانبه به افزایش شفافیت مالی در بانک شهر

لزوم توجه همه جانبه به افزایش شفافیت مالی در بانک شهر

نقدینه - مدیر امور مالی و خزانه داری بانک شهر با اشاره به اقدامات گسترده این بانک در راستای افزایش شفافیت مالی طی سال های اخیر،گفت: امروز رعایت و توجه همه جانبه به نظم و انضباط پولی و مالی در اولویت بانک قرار دارد.

 

 

 به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، سید علی حسینی با بیان اینکه لازمه تحقق بانکداری حرفه ای، شفافیت بیش از پیش در عملکرد بانک هاست، افزود: معتقدیم وجود اطلاعات مالی شفاف و قابل مقایسه یکی از ارکان اصلی پاسخگویی به اعتماد مشتریان است.

 

 

وی در ادامه با اشاره به اقدامات بانک شهر برای افزایش شفافیت مالی در این بانک، تصریح کرد: با افزایش ارتباطات با نهادهای نظارتی همانند بانک مرکزی و سازمان بورس و توجه به الزامات آنها، توانستیم ضمن اصلاح برخی موارد، موجب بهبود جایگاه بانک در کشور شویم.
حسینی ادامه داد: در همین خصوص با اقدامات لازم همانند: "افشای صورت های مالی در موعد مقرر"، "برگزاری مزایده های بانک به صورت شفاف" و ... توانستیم در تابلوی نماد بورس، رتبه بانک را یک پله ارتقا دهیم.
مدیر امور مالی و خزانه داری بانک شهر با بیان اینکه در دوره های گذشته، مجمع عمومی بانک با تاخیر برگزار می شد، گفت: خوشبختانه با هماهنگی لازم در تمامی ارکان بانک ، ارائه اطلاعات به موقع به حسابرس قانونی و تعامل گسترده با نهاد های ناظر؛ امسال این مهم در زمان مناسب برگزار شد که نشان از عزم مدیران برای اجرای نظم و انضباط مالی در بانک شهر دارد.
وی خاطرنشان کرد: توجه همه جانبه به افزایش شفافیت مالی منجر به تایید صورت های مالی بانک شهر در مجمع اخیر و به تبع آن افزایش رضایتمندی سهامداران از مدیران و کارکنان بانک شد.
حسینی در پایان گفت: با تمام توان برای حفظ اعتماد عمومی و جلوگیری از هرگونه نارسایی در عملکرد بانک تلاش خواهیم کرد.

https://naghdineh.ir/page/75316/
لینک مطلب :
چاپ print version