مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی اهالی فرهنگ، هنرو رسانه تمدید شد

مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی اهالی فرهنگ، هنرو رسانه تمدید شد

نقدینه - مهلت نام نویسی بیمه تکمیلی ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور تا ۱۱ مهر ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، به منظور بهره مندی آن دسته از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگارانی که تاکنون موفق به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی نشده اند، مهلت نام نویسی تا یکشنبه ۱۱ مهر ماه تمدید شد.
شرح خدمات و سقف هزينه پرداختي بيمه تكميلي امسال اعضاي صندوق اعتباري هنر همانند سال گذشته در قالب سه طرح «اميد»، «آرامش» و «رفاه» ارائه شده است و اعضا و افراد تحت تکفل امکان انتخاب یکی از این طرح ها را تا پایان قرار داد دارند.
اين نكته را بايد در نظر داشت كه طرح انتخابي فرد اصلي براي افراد تحت تكفل نيز يكسان است. همچنين مبلغ طرح انتخابي براي هر نفر تحت پوشش به صورت مجزا خواهد بود.
اعضای این صندوق در سراسر کشور می توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سایت صندوق به نشانی www.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام نمایند.
شایان توجه است؛ قرارداد بیمه تکمیلی برای اعضاء صندوق اعتباری هنر که از طرح بیمه درمان تکمیلی استفاده می کنند از تاريخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۱تا ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ برقرار خواهد بود.
متعاقباً  تمامی اخبار در خصوص خدمات رسانی، نحوه دریافت خسارت، مراکز تحت پوشش و ... از طریق کانال های اطلاع رسانی صندوق به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

https://naghdineh.ir/page/74675/
لینک مطلب :
چاپ print version