تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر اهمیت تحقیقات و نوآوری

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر اهمیت تحقیقات و نوآوری

نقدینه - عضو هیات مدیره بانک با حضور در اداره کل تحقیقات و نوآوری و آشنایی با فعالیت ها و عملکرد کنونی کارکنان، بر نقش و اهمیت این اداره در بانک تاکید کرد و کارکنان نیز در فضایی صمیمی دیدگاه های خود را ارایه دادند.

 به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، علی موسوی زاده در این بازدید از اقدامات موثر این اداره و تلاش بی وقفه همکاران در حوزه عملکردی تقدیر کرد و به اهمیت جایگاه ویژه تحقیقات و نوآوری و نقش آن در موفقیت بانک پرداخت. 

وی با اشاره به بانکداری نوین در سطح جهان و نقش بانک ملی ایران در ایجاد تحولات نوآورانه و فناورانه در صنعت بانکداری و اقتصاد کشور بر حساسیت تحقیقات و نوآوری در بانک تاکید کرد.

موسوی زاده با بیان این که تحقیقات و پژوهش، موتور محرکه بانک است، اظهارداشت: برای پیشبرد اهداف و رسیدن به موفقیت در بانک باید با توسعه واحد تحقیقات و نوآوری به توسعه بانک برسیم.

موسوی زاده با تاکید بر جایگاه و اهمیت وجود اداره کل تحقیقات و نوآوری در جهت توسعه بانک، از همه همکاران این اداره کل خواست تا همگام با تغییرات نوین صنعت بانکداری و تحولات صورت گرفته در ارائه خدمات و کسب و کار در بانک با ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای توسعه و تحقق اهداف بانک اهتمام ورزند. 

 عضو هیات مدیره با اشاره به اهمیت نقش کارکنان در پیشبرد و تحقق اهداف بانک، گفت: باید رویکردی اتخاذ گردد تا به طور سیستماتیک و با مکانیزه سازی فعالیت ها، کاهش فشار کاری بر منابع انسانی به عنوان ارزشمند ترین سرمایه بانک فراهم شود.

در پایان رضا مظفری رییس اداره کل تحقیقات و نوآوری نیز به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات و فعالیت های این اداره در جهت توسعه بانک پرداخت .

https://naghdineh.ir/page/74314/
لینک مطلب :
چاپ print version