خدمات "همراه شهر" بانک شهر به روزسانی شد

خدمات "همراه شهر" بانک شهر به روزسانی شد

نقدینه - مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال مشتریان از نرم افزار"همراه شهر"، از به روز رسانی این نرم افزار خبر داد.


 به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، میثم نمازی با اعلام این خبر، گفت: در راستای توجه به نیازهای مشتریان و همچنین تحقق هرچه بیشتر شعار "نوآوری در خدمت" سرویس های جدید و البته کاربردی به "همراه شهر" افزوده شد.

نمازی با اشاره به افزایش روزافزون محبوبیت نرم افزار"همراه شهر" در میان مشتریان،تصریح کرد:"پیاده سازی بلیط امنیتی هنگام انتقال وجه از مبدا سپرده"، "بهینه سازی و بهبود عملکرد نرم افزار"،"رفع مشکل عدم انتقال ساتنا برخی از مشتریان" ،"بهینه سازی سرویس کیف پول" و ... از مهمترین تغییرات در نسخه جدید این نرم افزار است.
وی ادامه داد: همچنین سرویس های "سجام"،" پیچک" (ثبت چک صیادی)،"گزارش اعتبار سنجی مشتریان" و ... نیز به زودی از سوی این نرم افزار کاربردی ارائه خواهد شد.
نمازی با بیان این که دسترسی به نسخه جدید "همراه شهر" از طریق سایت بانک شهر به نشانی ‏http://Shahr-Bank.ir و همچنین نرم افزار های بازار، مایکت و ایران اپس قابل دسترسی است، افزود: امنیت، سرعت، تنوع و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این نرم افزار موجب رضایتمندی بسیار از آن شده است.
وی با تاکید بر اینکه همزمان با ارائه نسخه جدید نرم افزار ، زیرساخت های مورد نیاز نرم افزاری و امنیتی آن نیز تقویت شده است، خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به افزایش استفاده مشتریان از خدمات الکترونیک بانک شهر به دلیل شیوع ویروس کرونا طی 2 سال اخیر ، تلاش کرده ایم شرایط پایداری سرویس‌ها روز به روز بهبود یابد.
مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر گفت: مشتریان می توانند بخش گسترده ای از خدمات بانکی ارائه شده در شعب را در تمامی ساعات شبانه روز از "همراه شهر" بانک شهر دریافت کنند.

https://naghdineh.ir/page/74249/
لینک مطلب :
چاپ print version