تجهیز پروژه های درمانی تأمین اجتماعی بر عهده شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی است

مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی:

تجهیز پروژه های درمانی تأمین اجتماعی بر عهده شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی است

نقدینه-مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی گفت: طراحی، مشاوره و تجهیز صددرصدی پروژه های درمانی سازمان تأمین اجتماعی بر عهده شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، حسن رادمرد با بیان اینکه صددرصد سهام شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است، افزود: این شرکت تا سال 1391 تحت عنوان شرکت بازرگانی خانه سازی ایران به امر مشاوره، طراحی و تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان های ملکی سازمان می پرداخت.

وی اظهار داشت: شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی، از سال 1391 مستقل از شرکت خانه سازی و با اساسنامه جدید فعالیت می کند و علاوه بر حوزه تجهیزات پزشکی که نزدیک به نیم قرن تجربه درآن داشت، به سایر امور بازرگانی در حوزه های اساسی مانند نفت، گاز و پتروشیمی و خودرو نیز ورود پیدا کرد.

 رادمرد به تشریح حوزه های فعالیت شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: صد درصد طراحی، مشاوره و تجهیز مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی شامل تهیه اقلام غیر پزشکی، هتلینگ، اقلام مصرفی و مشاوره و خرید تجهیزات سرمایه ای پزشکی مرتبط با بخش های پاراکلینیکی و بخش های مختلف و ویژه مراکز درمانی از حوزه های فعالیت این شرکت است.

مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی افزود: انجام تمامی امور تجاری و بازرگانی مجاز طبق قوانین جاری کشور و قوانین و مقررات بین المللی، اعم از واردات و خرید کالاهای مجاز بازرگانی از منابع داخلی و خارجی، صادرات و فروش و اخذ نمایندگی از اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی از دیگر بخش هایی است که این شرکت در آنها فعالیت می کند.

وی تأسیس و یا مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی در سایر موسسات وشرکت های خدماتی، تولیدی و تجاری اعم از داخلی و خارجی و به طور کلی شرکت مستقیم و غیرمستقیم در تمامی معاملات و مبادلات بازرگانی و تجاری مجاز که با موضوع فعالیت شرکت مرتبط باشد، از بخش های مورد فعالیت شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی اعلام کرد.

 

https://naghdineh.ir/page/7407/
لینک مطلب :
چاپ print version