خرید آنلاین، بدون نیاز به بازدید و صدور آنی بیمه آتش سوزی بیمه سامان

خرید آنلاین، بدون نیاز به بازدید و صدور آنی بیمه آتش سوزی بیمه سامان

نقدینه - بیمه سامان در راستای رفاه حال مشتریان، خرید آنلاین، بدون نیاز به بازدید و صدور آنی بیمه آتش سوزی را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، بیمه سامان در راستای رفاه حال مشتریان، خرید آنلاین، بدون نیاز به بازدید و صدور آنی بیمه آتش سوزی را فراهم کرده است.

خانه، اثاثیه و محل کسب شما می تواند بخش مهمی از سرمایه و دارایی شما در زندگیتان باشد. با بیمه نامه های طرح جامع خانوار و طرح جامع کسب و کار می توانید امنیت این سرمایه ارزشمند را تامین کنید.

 

بیمه نامه طرح جامع خانوار

بیمه سامان با ارائه طرح جامع خانوار خانه شما را در قبال حوادث و بلایای طبیعی مانند آتش سوزی، صاعقه، انفجار و زلزله بیمه میکند و تمام نگرانی ها و دغدغه های شما در مورد ضایعات و آسیب های وارده به ساختمان و اثاثیه منزل مسکونی را از بین می برد.

بیمه نامه طرح جامع کسب و کار

این بیمه نامه خسارت وارده به ساختمان و اموال موجود در محل کسب و کار شما را بر اثر خطرات آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، طوفان، زلزله، مسئولیت مالی در قبال اشخاص ثالث(همسایگان مجاور)، غرامت فوت و نقص عضو، هزینه پزشکی، هزینه اجاره و اسکان موقت بیمه گذار، سرقت با شکست حرز، شکست شیشه، هزینه پاکسازی، وقفه در فعالیت، آشوب، رانش، ریزش و فروکش زمین و حداکثر تا سقف سرمایه انتخابی توسط بیمه گذار جبران می نماید.

استثنائات:

مراکز واقع در سراها، بازارهای سنتی سرپوشیده و پاساژهای واقع در بازار سنتی، انبار اختصاصی و یا عمومی، فروشگاه های طلا، جواهر و عتیقه، اموال مستقر در فضای باز مانند پشت بام و یا حریم فروشگاه، مسکوکات، پول، گوشی تلفن همراه، تبلت، فلزات قیمتی به هر شکل، جواهرات و مروارید، سنگ های قیمتی سوار شده، اوراق بهادار، هرگونه اسناد و نسخ خطی و برنامه های نرم افزاری، مراکز فاقد پروانه کسب یا جواز فعالیت، استثنا می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مدیریت آتش سوزی بیمه سامان به شماره تلفن 8943 تماس حاصل نمایید.

https://naghdineh.ir/page/74047/
لینک مطلب :
چاپ print version