تقدیر از قهرمان کاراته المپیک توکیو

با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و به همت بیمه معلم صورت گرفت

تقدیر از قهرمان کاراته المپیک توکیو

نقدینه - صبح امروز از سجاد گنج زاده قهرمان و مدال آور طلای کاراته که با حمایت بیمه معلم به المپیک توکیو اعزام شده بود با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بیمه معلم تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ،  دکتر سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت های ارزنده بیمه معلم از ورزشکاران گفت: شرکت بیمه معلم با این ابتکار نه تنها باعث ایجاد امنیت روحی و مالی ورزشکاران شده بلکه می تواند با ایجاد طرح های خلاقانه در این حوزه به یک شرکت تخصصی بیمه ورزشکاران و هنرمندان تبدیل شود.

 

وی در ادامه افزود: بیمه معلم با حمایت ارزنده خود از ورزشکاران کشور توانست در وضعیت خاص اقتصادی و روحی ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث شادی مردم شود و مطمئنا این حمایت بیمه معلم در ذهن مردم و به خصوص ورزشکاران خواهد ماند و بستر لازم برای ورود این شرکت جهت ارائه بیمه ها نامه های تخصصی ورزشکاران را مهیا میکند.
دکتر سلیمانی با تاکید بر نقش ورزش بر شادی و نشاط جامعه گفت: ورزشکاران به خصوص مدال آوران الگوهای فرزندان ما هستند و نحوه زندگی و فعالیت آنها مهم است و اگر ما بتوانیم برای بهبود شرایط و آسودگی خاطر  آنها اقداماتی انجام دهیم، گام بزرگی در ارتقاء سطح سلامت جامعه برداشته ایم.
رئیس کل بیمه مرکزی، هدیه بیمه زندگی به سجاد گنج زاده را انتخاب خوبی دانست و گفت: بیمه زندگی با پوشش های متنوعی که دارد میتواند برای بسیاری از اقشار جامعه به خصوص ورزشکاران که با ریسک بالایی روبرو هستند، موثر واقع شود.
وی با اشاره به نیازمند بودن صنعت بیمه به تبلیغات بیشتر گفت: در صنعت بیمه کارهای خوبی صورت گرفته و بیمه نامه های جدیدی به بازار عرضه شده است لذا شرکت های بیمه باید در حوزه تبلیغات گسترده و بهره گیری از فرصت های تبلیغاتی صدا و سیما حضور پررنگ تری داشته باشند.
شایان ذکر است محمدابراهیم تحسیری، مدیرعامل بیمه معلم نیز در این مراسم حمایت از سجاد گنج زاده قهرمان المپیک را از افتخارات بیمه معلم دانست و گفت: بیمه معلم همواره در بعد مسئولیت های اجتماعی خود پیشرو بوده و علاوه بر حمایت از فرهنگیان و دانش آموزان، ورزشکاران را نیز به برنامه های خود اضافه نموده است.
در ادامه سجاد گنج زاده، قهرمان کاراته المپیک توکیو در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت های بیمه معلم گفت: حمایت بیمه معلم از تیم اعزامی کاراته به المپیک، توانی مضاعف برای تلاش به ما داد و باعث شد با آرامش روحی و بدون دغدغه مالی به تمرین های خود بپردازیم.
وی افزود: حمایت مالی از ورزشکاران، بر طول عمر قهرمانی آنها موثر است و بیمه معلم با حمایت خود، نقش بسزایی در کسب مدال طلا کاراته المپیک داشت.
در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از تیم اعزامی کاراته به توکیو تقدیر به عمل آمد.

 

https://naghdineh.ir/page/74021/
لینک مطلب :
چاپ print version