همزمان با عید غدیرخم واکسیناسیون کارکنان شاغل شبکه بانکی آغاز شد

همزمان با عید غدیرخم واکسیناسیون کارکنان شاغل شبکه بانکی آغاز شد

نقدینه - همزمان با روز عید غدیرخم، واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی با واکسینه کردن ۱۰۰ تن از کارکنان شاغل در شعب منتخب بانک‌ها با حضور مقامات وزارت بهداشت، بانک مرکزی و شبکه بانکی در ساختمان بانک مرکزی به صورت نمادین آغاز ‌شد.

  به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، پیرو پیگیری های اخیر دکتر کمیجانی، رئیس کل بانک مرکزی و با تلاش ها و مکاتبات دکتر حسین زاده رئیس شورای هماهنگی بانک ها با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ دکتر نمکی با توجه به گروه آسیب‌پذیری کارمندان نظام بانکی به ویژه کارکنانی که در تماس مستقیم با مشتریان و ارباب رجوع هستند، بر اساس اولویت دستور آغاز واکسیناسیون کارکنان بانک ها را صادر کرد و امروز همزمان با روز عید غدیرخم واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی آغاز شد.

علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران با حضور در این مراسم با تأکید بر اهمیت فعالیت کارکنان شعب در این شرایط حساس همه گیری کووید ۱۹ را مصداق بارز از خودگذشتگی و تعهد به خدمت دانست و افزود: متاسفانه با فراگیری این بیماری همه شئون جامعه، کسب و کار، فعالیت های اجتماعی درگیر مخاطرات و آسیب های فراوانی شده اند و در این شرایط حساس، کارکنان نظام بانکی به عنوان سربازان خط مقدم اقتصاد کشور یکی از سخت ترین وظایف و مشاغل را بر عهده دارند. با این حال همه کارکنان شبکه بانکی با وجود همه دشواری ها و آسیب های ناشی از کرونا، بدون وقفه در حال خدمت به مشتریان هستند که این اقدامات جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به پرخطر بودن شرایط کاری کارکنان شبکه بانکی، واکسیناسیون کارکنان بانک های کشور را گامی در جهت رفع برخی موانع و ارتقاء بخش هرچه بیشتر خدمات بانک ها در اقتصاد کشور برشمرد و این اقدام را زمینه مناسبی برای صیانت و حفاظت از سلامتی آحاد کارکنان بانک ها دانست.

گفتنی است: واکسیناسیون کارکنان شاغل شبکه بانکی باتوجه به ظرفیت‌ و امکانات درمانی بانک ملی ایران از هفته آینده با اولویت کارکنان شعب و در سریع‌ترین زمان ممکن در سراسر کشور عملیاتی می شود.

خاطرنشان می‌شود، از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تاکنون ۳۵ هزار نفر از کارکنان شبکه بانکی به این ویروس مبتلا شدند و متأسفانه ۲۶۰ نفر از این عزیزان طی مدت یاد شده به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

تاکنون ۸ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۳۳۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۶۷۷ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور به ۱۰ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۹ دوز رسیده است.

https://naghdineh.ir/page/72405/
لینک مطلب :
چاپ print version