افتتاح 15 شعبه در بیمه آسیا طی دو سال گذشته

مدیرعامل بیمه آسیا خبر داد:

افتتاح 15 شعبه در بیمه آسیا طی دو سال گذشته

نقدینه -  نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، از افتتاح 15 شعبه و واحد پرداخت خسارت در بیمه آسیا طی دو سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ،  مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در مراسم کلنگ زنی و آغاز پروژه ساختمان بیمه آسیا در شهر قم ، موفقیت ها و افتخارات این شرکت بزرگ بیمه ای را نتیجه همدلی و همیاری تمام ارکان خانواده بزرگ بیمه آسیا توصیف کرد که با تلاشی خستگی ناپذیر شرکت را در رسیدن به اهداف عالیه خود یاری می دهند.

 وی در همین ارتباط افزود: این ویژگی های بی نظیر بیمه آسیا، در دوران شیوع ویروس کرونا به خوبی نمود پیدا کرد و شاهد آن بودیم که چگونه تمام کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیا علیرغم حضور یک سوم از پرسنل، عملکرد دلسوزانه و متعهدانه ای از خود نشان دادند و رضایت ارباب رجوع و مسئولین را به نفع احسن کسب نمودند.

 مدیرعامل بیمه آسیا سپس اظهار داشت: اولویت بیمه آسیا توسعه ارائه خدمات بیمه ای شایسته به هموطنان در سراسر کشور است  که با برنامه ریزی هدفمند، طی دو سال گذشته 15 شعبه و واحد پرداخت خسارت افتتاح شده است.

 مسعود بادین با اشاره به ویژ گی ها و پتانسیل اقتصادی استان قم بیان داشت : بیمه آسیا در نظر دارد با توجه به این ویژگی ها و پتانسیل اقتصادی ، فعالیت بیمه ای خود را در این استان توسعه و خدمات خوبی را در تمام رشته های بیمه ای ارائه دهد.

 در آیین کلنگ زنی و آغاز پروژه ساختمان بیمه آسیا در شهر قم، معاونین مدیرعامل، مدیران و رییس و مسئولان شعب بیمه آسیا در استان قم، حضور داشتند.

 گفتنی است پروژه ساختمان بیمه آسیا در شهر قم با مساحت 1678 متر مربع و زیر بنای 2206 مترمربع در چهار طبقه در خیابان الغدیر قم احداث خواهد شد.
 

https://naghdineh.ir/page/70446/
لینک مطلب :
چاپ print version