گمانه زنی ها برای انتخاب دبیرکل دوره هشتم اتاق بازرگانی

گمانه زنی ها برای انتخاب دبیرکل دوره هشتم اتاق بازرگانی

نقدینه-در پی انتصاب نقره‌کار شیرازی دبیر کل اتاق ایران به عنوان معاون پارلمانی بانک مرکزی سه گزینه برای جایگزینی وی مطرح شده است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، از زمان آغاز به فعالیت اتاق بازرگانی ایران و ریاست علی‌نقی خاموشی، محمد نهاوندیان و غلامحسین شافعی رسماً دبیر کل اتاق بازرگانی تا حد هماهنگ‌کننده نزول یافته بود و یکی از گلایه‌های همیشگی فعالان بخش خصوصی ضعف عملکرد دبیر کل و تیم معاونانش بوده است.

گمانه‌زنی‌ها در دوره هشتم اتاق بازرگانی تهران حاکی  از آن است که این بار هیأت رئیسه جدید بنا دارد، تا این جایگاه را تقویت کند.

همچنین در پی انتصاب حسین نقره‌‌کار شیرازی دبیر کل اتاق بازرگانی ایران به عنوان معاون پارلمانی بانک مرکزی، قرار است تا به زودی ظرف چند روز آینده جایگزین وی معرفی شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که اسامی چون احمد فیاض‌بخش مدیر عامل شستا بزرگترین هلدینگ ایران، مجتبی خسروتاج معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مهدی کرباسیان مدیرعامل ایمیدرو در فهرست انتخاب دبیر کل جدید اتاق بازرگانی ایران به چشم می‌خورد.

باید منتظر ماند و دید آیا این مدیران حاضرند صندلی ریاست خود را از سمت‌های دولتی برای کسب دبیر کلی پارلمان بخش خصوصی ترک کنند؟

https://naghdineh.ir/page/7030/
لینک مطلب :
چاپ print version