بلوک ۴۸ درصدی شرکت بورسی با حاشیه معامله شد

بلوک ۴۸ درصدی شرکت بورسی با حاشیه معامله شد

نقدینه-امروز مالک اصلی یک شرکت بورسی با حاشیه اقدام به عرضه بلوک ۴۸.۶۷ درصدی کرد که با فروش ان بلوک به همان قیمت پایه همراه و مسئله گذشته آن برطرف شد

به گزارش پایگاه خبری نقدینه،‌  شرکت فرآورده های نسوز پارس که طی یک سال اخیر فقط 79 روز کاری در تابلوی معاملات حاضر بود و یکی از گزینه های نوسان گیران بشمار می رفت، امروز دارای عرضه بلوکی از سوی مالک اصلی و 56 درصدی بود.

به این ترتیب شرکت تکادو به وکالت از شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان اقدام به عرضه بلوک 48.67 درصدی "کفپارس" به قیمت پایه هر سهم 280 تومان کرد که به همین قیمت معامله شد. 
 
این بلوک شامل 48 میلیون و 677 هزار و 468 سهم بود که به صورت یکجا و نقد عرضه و به فروش رسید. 
 
به گزارش بورس پرس، نماد این شرکت بعد از توقف در 19 شهریور سال گذشته تا 14 اردیبهشت سال جاری و با اعلام تنفس 5 باره مجمع فوق العاده بسته بود . چرا که به رغم معامله خارج از بورس بلوک عمده "کفپارس" بین شرکت احیای فولاد سپاهان و یک سرمایه گذار حقیقی ، نقل و انتقال سهام نهایی نشده و صورت های مالی سال گذشته این شرکت تصویب نشده بود.
 
در این میان 15 اردیبشهت ماه سیداحمد حیدرپور یزدی مدیرعامل این شرکت 10 میلیارد تومانی اعلام کرده بود: قرارداد فروش و واگذاری سهام عمده این شرکت در مرحله اول 78 درصد از کل سهام بوده و طی الحاقیه بعدی این میزان به 58 درصد کاهش یافته است. لذا تاکید می شود موضوع قرارداد 58 میلیون سهم از شرکت فرآورده های نسوز پارس است.
 
وی به تاخیرهای ایجاد شده در انتشار اطلاعات مالی شرکت اشاره و اعلام کرد: کلیه تاخیرهای ایجاد شده در انتشار اطلاعات و پیش بینی های درآمد سهام عمدتا با توجه به گمانی زنی های هیات مدیره مبنی برحل موضوع رخ داده و اکنون که طرفین معامله سعی در رفع موانع انتقال مالکیت از طریق مراجع قضایی دارند که این مهم نیز پروسه زمانی طولانی را در برخواهد داشت. 
https://naghdineh.ir/page/7011/
لینک مطلب :
چاپ print version