شفاف سازی یک شرکت بورسی

شفاف سازی یک شرکت بورسی

نقدینه-یک شرکت بورسی درباره تغییر کاربری زمین کارخانه در شهر اهواز از صنعتی به مسکونی - تجاری شفاف سازی کرد و صف خرید شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، شرکت کربن ایران که در سال های دور یکی از شرکت های کوچک اما مطرح بورس، درباه تغییر کاربری زمین کارخانه در شهر اهواز از صنعتی به مسکونی - تجاری شفاف سازی کرد و با صف خریدبیش از 3.6 میلیون سهمی و رشد 5 درصدی قیمت در روزجاری مواجه  شد.

شکور شمس مدیرعامل " شکربن" درباره پروژه تغییر کاربری زمین کارخانه این شرکت در شهر اهواز از صنعتی به مسکونی - تجاری اعلام کرد: جهت اجرایی شدن این پروژه لازم است مجوزهای لازم از مراجع ذی ربط اخذ شد که در این راستا تغییر کاربری زمین کارخانه توسط وزارت راه و شهرسازی تصویب و به منظور اجراء توسط استاندار استان خوزستان به شهرداری و سایر مراجع ذی ربط ابلاغ شده که پس از مذاکره و توافق با شهرداری استان خوزستان و مشخص شدن سهم شهرداری و شرکت از زمین بر مبنای نوع کاربری ( مسکونی و تجاری) سود حاصل از تغییر کاربری قابل محاسبه است. ولی در این مرحله با توجه به مباجث مطرح شده در مجمع عادی و درخواست نماینده سازمان بورس و حاضرین در مجمع ، مراحل پیشرفت پروژه اطلاع رسانی می شود.

به گفته وی بلافاصله پس از نهایی شدن موضوع از طریق کدال به اطلاع سهامداران رسانده می شود.

https://naghdineh.ir/page/7000/
لینک مطلب :
چاپ print version