پیام تبریک مدیرعامل مؤسسه ملل به مناسبت آغاز سال نو

پیام تبریک مدیرعامل مؤسسه ملل به مناسبت آغاز سال نو

نقدینه -   سید امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در پیامی فرا رسیدن بهار و آغازسال ۱۴۰۰ هجری شمسی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب والابصار
بامدادان که تفاوت نکند لیل و نهار
خوش بود دامن صحرا و تماشای بهار

به نام یگانه بخشایشگر رحم گستر
روزها و ماه ها از پی هم آمدند و رفتند و در این چرخش و گردش ایام درس های بسیاری نهفته است. انقلاب طبیعت و بیدار شدن از رخوت و سنگینی زمستان و آغاز شکوفایی و تکاپوی بهار آدمی را به فکر فرو می برد و بی شک یادآور رستاخیز عظیم و قیامت است.
یادآور این درس بزرگ که همواره فرصت برای جبران خطا و کاستی وجود ندارد. پس باید لحظه را دریافت و در لحظه درست زندگی کرد.
سال۹۹ با مصائب و سختی های بسیاری برای هموطنان عزیزمان و مردم سراسر دنیا بود. تقارن این سال با بیماری منحوس” کرونا” سبب شد که به ناچار سبک زندگی مان را تغییر دهیم، عزیزان بسیاری را در این سال ازدست دادیم که بی شک فقدان شان همیشگی خواهد بود. با شروع بیماری کرونا کادر درمانی کشور عزیزمان از این آزمون سخت و بزرگ با فداکاری مضاعف ، مجدانه، جان بر کف و صبورانه با حضور در خط مقدم مبارزه با کرونا سربلند و پیروز بیرون آمدند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل(ره)، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بالاخص سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و عزیزانی که در راه مبارزه با کرونا و خدمت رسانی به هموطنان گرانقدرمان به شهادت رسیدند برای آمرزش ابدی روحشان سلام و درود خواهیم فرستاد.
اما در سالی که گذشت و از سوی مقام معظم رهبری به “جهش تولید” نام گذاری شد. موسسه اعتباری ملل و شرکت های تابعه این موسسه تلاش کردند به سهم و نوبه خود در شرایط تحریم های ظالمانه غرب علیه کشور عزیزمان زمینه اشتغال زایی، رونق کسب و کار، افزایش رفاه نسبی و جهش در تولید کشور مان را افزایش دهد. در این میان سختی ها و مشکلاتی نیز پیش روی خانواده بزرگ ملل قرار داشت ولی با استعانت از خدای بزرگ و تکیه به باور و توانمندی مان و بنا به تعهد و قولی که به مشتریان عزیز و سهامداران گران سنگ داشته و داده بودیم با عزمی راسخ در این میدان سخت ماندیم و ان شاالله در ساختن کشور عزیزمان خواهیم ماند.
امید است در سال پیش رو ریشه این بیماری منحوس از عالم زدوده شود و سالی پر خیر و برکت، سلامتی، تحول و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده را برای تک تک هموطنان عزیزمان خواهانیم.
با آرزوی تعجیل در فرج حضرت حجت (عج) و سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و سرافرازی و سربلندی اسلام و مسلمین…..ان شاالله

والعاقبه للمتقین
سید امین جوادی
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل

https://naghdineh.ir/page/67626/
لینک مطلب :
چاپ print version