نسخه الکترونیک تامین اجتماعی کاری بزرگ و زمینه ساز تحولات اساسی در حوزه درمان است

نسخه الکترونیک تامین اجتماعی کاری بزرگ و زمینه ساز تحولات اساسی در حوزه درمان است

نقدینه -عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی کار بزرگی و زمینه ساز تحولات اساسی است و از دکتر سالاری و همکاران ایشان بابت زحماتی که کشیدند تشکر می‌کنم و روند رو به بهبود این طرح مشخص و قابل قدردانی است.

 به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، دکتر مسعود پزشکیان در جلسه اعضای کمیسیون بهداشت مجلس با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و ویدئو کنفرانس با درمان تأمین اجتماعی استان‌ها، اظهار داشت: در حوزه نرم افزاری برای استقرار نسخه الکترونیک اقدامات خوبی صورت گرفته است و در ادامه مسیر نیز در بحث دسترسی‌ها و اجرای قواعد تلاش خوبی درحال انجام است.

پزشکیان با توصیه به پزشکان و داروخانه‌های طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی برای همراهی و همکاری کامل با برنامه نسخه الکترونیک، گفت: اجرای این برنامه گام مهمی برای توسعه و پیشرفت کشور است و نتیجه نهایی این کار نیز بهبود خدمت رسانی به مردم است.

وی اظهار داشت: این برنامه نیز همچون هر تغییر و کار تازه دیگری ممکن است در ابتدا با اشکالاتی همراه باشد اما در نهایت نتیجه این تغییر بهبود و ارتقاء خدمات درمانی به کارگران و بازنشستگان تحت پوشش تأمین اجتماعی خواهد بود.

پزشکیان برنامه نسخه الکترونیک را زمینه ساز اقدامات و تحولات دیگری در حوزه درمان دانست و گفت: مدیریت مالی و سطح بندی مراکز درمانی و همچنین نظام ارجاع و ایجاد رقابت بین مراکز درمانی و بسیاری اقدامات دیگر با استقرار نسخه الکترونیک در آینده قابل اجرا خواهد بود.

https://naghdineh.ir/page/67052/
لینک مطلب :
چاپ print version