آبگرمکن های اهدایی بانک رفاه کارگران به شهروندان سیل زده بوشهری

آبگرمکن های اهدایی بانک رفاه کارگران به شهروندان سیل زده بوشهری

نقدینه - در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، تعداد 66 دستگاه آبگرمکن برقی به شهروندان سیل زده استان بوشهر اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار آسیب پذیر، تعداد 66 دستگاه آبگرمکن برقی اهدایی این بانک به منظور توزیع بین شهروندان سیل زده استان بوشهر تحویل فرمانداری شهرستان دشتستان شد.

https://naghdineh.ir/page/64026/
لینک مطلب :
چاپ print version