پرداخت ۲۹۱ فقره وام ازدواج به زوجین جوان

از سوی موسسه اعتباری ملل در مهرماه سالجاری صورت گرفت؛

پرداخت ۲۹۱ فقره وام ازدواج به زوجین جوان

نقدینه -تازه ترین گزارش‌های منتشر شده از عملکرد موسسه اعتباری ملل، از رشد مطلوب درآمدهای این موسسه حکایت دارد به صورتی که موسسه ملل در مهرماه امسال به ۲۹۱نفر وام ازدواج اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، گزارش های اخیر عملکرد موسسه اعتباری ملل منعکس کننده توفیق قابل توجه این موسسه باسابقه و خوشنام در حوزه‌های مهمی همچون سود خالص، سود انباشته، درآمد حاصل از اعطای تسهیلات و رشد سود پرداختی به سپرده های اندوخته شده در این موسسه است.

 

نگاهی به عملکرد موسسه اعتباری ملل ، نشان دهنده رشد و شکوفایی مستمر این موسسه و گام های اساسی در مسیر توسعه بانکداری اسلامی، بانکداری الکترونیک و خدمات نوین بانکی، ارائه خدمات مالی و اعتباری با در نظر گرفتن نیازهای روز مخاطبان در سراسر کشور و کسب اعتماد مشتریان طی بیش از سه دهه فعالیت از آغاز راه – تحت نام صندوق قرض الحسنه عسگریه در سال -۱۳۶۶ تا امروز است.

 

موسسه اعتباری ملل؛ فعال در ترویج سنت نیکوی قرض الحسنه
موسسه اعتباری ملل در کنار ارائه به‌روز‌ترین خدمات مالی و اعتباری در اجرای سنت نیکوی قرض‌الحسنه نیز بسیار کوشا بوده است. از جمله اقدامات این موسسه در حوزه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه می توان به عقد تفاهمنامه با وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت ۲۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به اقشار فرهنگی کشور اشاره کرد.

حمایت موسسه اعتباری ملل از زوج های جوان با ارائه تسهیلات ازدواج
علاوه بر این، موسسه اعتباری ملل با عنایت به ضرورت ترویج امر خطیر ازدواج در کشور در عرصه ارائه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز جزو پیشگامان نظام بانکی ایران به شمار می‌رود. وام های ازدواج موسسه ملل از ابتدای سال تاکنون به تعداد قابل توجهی از زوجین تخصیص یافته، چنان که بر اساس تازه ترین گزارش ها، در مهرماه سالجاری نیز وام ازدواج از سوی موسسه ملل به ۲۹۱ نفر از زوجین جوان پرداخت شده است و روند اعطای این تسهیلات همچنان با شتاب مناسب ادامه دارد.

کمک به خانوارها برای خرید اقساطی کالای ایرانی با طرح «یکتا کارت» ملل
از دیگر اقدامات قابل توجه موسسه اعتباری ملل، کمک به خانوارها برای خرید اقساطی کالای ایرانی در قالب طرح یکتا کارت ملل است. در شرایط کنونی که لوازم و کالای خانگی با افزایش قیمت شدیدی مواجه شده است بسیاری از خانوارها برای خرید این کالاها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند.
با این طرح مشتریان موسسه اعتباری ملل می توانند از تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی در قالب عقد مرابحه برای خرید کالای با دوام ایرانی بهره مند شده و تسهیلات مذکور را نیز در اقساط ۳۶ ماهه بازپرداخت نمایند. این طرح ، همچنین با تحرک بخشیدن به طرف تقاضا، به رونق تولید کالای ایرانی نیز کمک شایان توجهی می‌کند.

ارائه خدمات ویژه به صاحبان کسب وکار برای تسهیل وصول چک های واگذاری
ارائه خدمات جامع مورد نیاز مشتریان از جمله اهداف اولویت دار موسسه اعتباری ملل به شمار می رود. یکی از این خدمات وصول چک های واگذاری و واریز وجه آنها به حساب مشتریان است که در این راستا چک های واگذاری از سوی مشتریان به موسسه اعتباری ملل با رشد قابل توجهی مواجه شده است.
افزایش استقبال از این خدمت موجب شده است که موسسه اعتباری ملل به منظور تسهیل مراودات مالی مشتریانی که حجم چک واگذاری آنها بالا است، خدمت مذکور را به صورت غیرحضوری ارائه دهد. به این معنی که موسسه اعتباری ملل برای این دسته از مشتریان، یک نفر از پرسنل موسسه را به محل فعالیت اقتصادی مشتری اعزام می کند و این فرد چک ها را از مشتری دریافت کرده و به وی رسید می‌دهد.

حمایت از تحقق شعار جهش تولید با طرح «افق یک»
در سالجاری بنا به رهنمودهای مقام معظم رهبری جهش تولید جزو اولویت های مهم بخش های مختلف اقتصادی قرار دارد و در این راستا موسسه اعتباری ملل نیز اقدامات قابل توجهی در جهت حمایت از تولید در دستور کار قرار داده است.
از جمله اقدامات موسسه اعتباری ملل برای رونق بخشیدن به تولید و تسهیل در فرآیند کسب و کارها، ارائه تسهیلات تامین سرمایه در گردش و خرید مواد اولیه و ماشین آلات و تجهیزات در قالب طرح «افق یک» بوده است. بر اساس این طرح به اشخاص حقیقی و صاحبان مشاغل مبلغ یک میلیارد ریال و به اشخاص حقوقی و شرکت ها مبلغ ۵ میلیارد ریال با بازپرداخت ۶۰ ماهه برابر ضوابط مربوطه، تسهیلات تامین سرمایه در گردش و خرید مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز تولید، پرداخت می‌شود.

روند رو به رشد درآمد حاصل از اعطای تسهیلات
تداوم فعالیت یک موسسه اعتباری رابطه مستقیمی با وضعیت درآمدهای واسطه گری مالی و به عبارت دقیق تر درآمدهای حاصل از تسهیلات اعطایی آن موسسه دارد و از این منظر نیز موسسه اعتباری ملل در سالجاری مسیر رشد و تعالی را طی کرده است.

https://naghdineh.ir/page/61823/
لینک مطلب :
چاپ print version