زمان برگزاری مزایده چهارم سرخابی ها تغییر نمی کند

رییس سازمان خصوصی سازی:

زمان برگزاری مزایده چهارم سرخابی ها تغییر نمی کند

نقدینه-رییس سازمان خصوصی سازی ضمن رد خبر درخواست باشگاه پرسپولیس برای تعویق مزایده، گفت: باشگاه‌ها در نحوه اجرای مزایده دخالت نمی‌کنند و طبق برنامه این مزایده سه شنبه این هفته برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، میر علی اشرف پوری حسینی در خصوص مرحله چهارم مزایده سرخابی ها گفت: براساس برنامه روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت تا پایان ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه پاکت متقاضیان حضور در مزایده را به همراه فیش سپرده دریافت خواهیم کرد. روز سه شنبه ساعت ۱۴ هم در محل ساختمان سازمان خصوصی سازی مراسم مزایده برگزار و پاکت‌ها باز خواهد شد.

به گفته وی طی جلسه ای که مسئولان هیات واگذاری حضور خواهند داشت، اهلیت برنده مزایده بررسی خواهد شد و تا روز شنبه ۲ خردادماه برنده مزایده اعلام می‌شود.

پوری حسینی در خصوص اینکه آیا از باشگاه پرسپولیس نامه ای برای تعویق در نحوه برگزاری مزایده دریافت کرده اند، گفت: خیر. تا این لحظه هیچ نامه ای دریافت نکرده ایم. البته برگزاری این مزایده هیچ ارتباطی به این دو باشگاه ندارد. در مزایده‌های قبلی که برگزار شد مگر این تیم ها بازی نداشتند که حالا این مرحله مزایده برای آنها مشکل‌ساز شده است.

https://naghdineh.ir/page/6082/
لینک مطلب :
چاپ print version