پیش بینی ارتقای جایگاه بیمه دانا در صنعت بیمه در سال جاری

از سوی مدیرعامل صورت گرفت:

پیش بینی ارتقای جایگاه بیمه دانا در صنعت بیمه در سال جاری

نقدینه- مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به عملکرد مثبت این شرکت در ماه های اخیر، ازحرکت این مجموعه به سوی افق های روشن درآینده نزدیک خبر داد

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، ببیژن صادق   در جمع بیمه گزاران، نمایندگان، کارکنان شعبه وخانواده های آنها در استان همدان،  بیمه دانا را جزو خوش نام ترین شرکت ها درصنعت بیمه کشورعنوان کرد و با اشاره به خدمات و توانایی های این شرکت به ویژه درحوزه درمان گفت: خوشبختانه این شرکت موفق به کسب رضایت بیشترمشتریان و بیمه گزاران خود به ویژه دراستان همدان شده است .

وی  با اشاره به روند رو به رشد شرکت  بیمه دانا در دو سال اخیر  افزود: در این مدت بیمه دانا به عنوان دومین شرکت بیمه خصوصی کشور حضور فعالی در عرصه خدمات رسانی به مردم داشت و دارای حق بیمه مناسبی هم بود که با بارقه های امیدی که اخیرا شاهد آن بودیم، امید داریم رتبه این شرکت در صنعت بیمه ارتقا یابد .

صادق، تلاش ها و زحمات کارکنان، نمایندگان و همراهی بیمه گزاران را حاصل این موفقیت ها دانست و ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک با تحولات مثبت رخ داده در عرصه اقتصاد، شرایط بیمه ای مناسب تری درکشور حاکم شود تا بتوانیم خدمات بهتری به بیمه گزاران خود ارائه کنیم .

در این مراسم  شیرزادی عضو هیات مدیره بیمه دانا نیز با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: هم اکنون دولت به سمت اقتصاد بدون رانت حرکت می کند که کارکردن در این شرایط دشوار خواهد بود و شرکت هایی در این عرصه موفق خواهند بود که از مزیت رقابتی به درستی بهره ببرند .

وی رشد 46 درصدی پورتفوی شرکت و رشد کیفیت پورتفوی صنعت بیمه را نشان دهنده حرکت این صنعت به سوی منویات ترسیم شده دولت ذکر کرد .

 پیش از سخنان مدیر عامل، خسروی مدیر دفتر هیات مدیره و مدیرعامل و محمدیان سرپرست منطقه هفت ضمن خوشامد گویی به مدعوین، هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از نمایندگان و بیمه گزاران برتر این استان عنوان کردند .

در پایان مراسم از بیمه گزاران و نمایندگان برتر شعبه همدان با اهدای لوح های سپاس قدردانی  صورت گرفت . مقصودیان رییس شعبه همدان نیز از جمله افرادی بود که لوح سپاس دریافت کرد .

https://naghdineh.ir/page/6055/
لینک مطلب :
چاپ print version