معاون سازمان بورس، رییس هیات مدیره سمات شد

با اکثریت آرا

معاون سازمان بورس، رییس هیات مدیره سمات شد

نقدینه-جلسه هیات مدیره شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار عصر شنبه درمحل این شرکت برگزار و امیری معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با اکثریت آراء به عنوان رییس جدید هیات مدیره سمات برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، حسن امیری در نشست اخیر هیات مدیره شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، به عنوان رییس جدید هیات مدیره این شرکت انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی سمات، جلسه هیات مدیره شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار عصر شنبه درمحل این شرکت برگزار و امیری معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با اکثریت آراء به عنوان رییس جدید هیات مدیره سمات برگزیده شد.

امیری در این جلسه گفت : امیدوارم با همدلی و همفکری اعضای هیات مدیره سمات، بتوان گام های بلندی را برای ارتقای بازار سرمایه و این شرکت برداشت.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در سال های اخیر در شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار انجام شده است، تصریح کرد : این شرکت زیر ساخت های لازم را توسعه بازار سرمایه فراهم کرده است و امیدوارم روند رو به رشد سمات با سرعت بیشتری ادامه یابد.

باقر طاهریان فر رییس سابق هیات مدیره سمات نیز در سخنان کوتاهی گفت : این شرکت در سال های اخیر با راه اندازی سامانه هایزیر ساختی مختلف به سمت الکترونیکی کردن بازار سرمایه حرکت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: سامانه جدید پس از معاملات در آینده نزدیک با امکانات فراوان به طور رسمی راه اندازی
می شود که این امر تحول بزرگی را در بازار سرمایه  ایجاد خواهد کرد.

در ادامه این جلسه، از تلاش ها و زحمات دکتر طاهریان فر در مدت حضورش در هیات مدیره شرکت سپرده گذاری مرکزی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

حسن امیری، سید ابراهیم عنایت، علی رستگار، علیرضا حاجی نوروزی و حامد سلطانی نژاد، اعضای هیات مدیره شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه هستند.

https://naghdineh.ir/page/5882/
لینک مطلب :
چاپ print version