بیمه ما 300 ریال به هر سهم سود داد

با برگزاری مجمع عمومی با حضور 80 درصد سهامداران

بیمه ما 300 ریال به هر سهم سود داد

نقدینه-مجمع عمومی بیمه ما با حضور بیش از هشتاد درصد سهامداران روز 19 اردیبهشت ماه برگزار شد و تقسیم 300 ریال سود یعنی 90 درصد سود قابل تقسیم، به ازای هر سهم به تصویب سهامداران رسید.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، مجمع عمومی  بیمه "ما" با حضور سید محمد علیپور مدیر عامل بیمه "ما" و ریاست  محمد ابراهیم پورزرندی و غلامزاده و باطنی به عنوان ناظران و سید محمود حسنی مشاور حقوقی بیمه "ما" به عنوان منشی  جلسه برگزار شد.

در این مجمع صورت های مالی منتهی به  29  اسفند 93 به تصویب رسید و روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی این شرکت انتخاب شدند. همچنین موسسه حسابرسی  بهراد مشار به عنوان بازرس قانونی اصلی و حسابرس مستقل و موسسه حسابرسی هشیار بهمند به  عنوان  بازرس قانونی علی البدل این شرکت در سال 94 انتخاب شدند .

 محمد علیپور در خصوص فعالیت های بیمه "ما" در سال گذشته گفت: قصدمان این است که فارغ از اوضاع بازار بتوانیم شرکتی را سازمان دهیم که به لحاظ نیرو و موقعیت حرفه ای وضعیت مستحکمی داشته باشد . تامین سود در شرکت های بیمه مقوله ای سخت و پیچیده هست و افزایش 54 درصدی سود عملیاتی ، افزایش 205 درصدی حق بیمه نسبت به سال گذشته ، ضریب خسارت 53 درصدی و ترکیب پرتفوی مناسب شرکت رقم های مطلوبی با توجه به شرایط موجود سال گذشته در صنعت بیمه محسوب می شوند .

وی در ادامه اضافه کرد : همچنین از لحاظ بدهی نسبت به دیگر شرکت ها در وضعیت مناسبی هستیم .  اخذ سهم از بازار 1.66 درصدی بر مبنای کل آمار منتشر شده بیمه مرکزی و.184 درصدی از پرتفوی صنعت بعد از کسر حق بیمه های شخص ثالث و درمان گروهی ، یکی از نقاط مطلوب بیمه "ما" محسوب می شود . سال گذشته ، بیمه های عمر و سرمایه گذاری را مورد تاکید قرار دادیم و   سهم خوبی از طریق  این بیمه نامه ها جذب کردیم  و با تغییراتی که در بیمه های عمر داده شد اکنون رتبه چهارم بیمه های عمر را در کل صنعت بیمه کسب کرده ایم . 

مدیر عامل بیمه "ما" همچنین در خصوص برنامه های سال جاری  این شرکت گفت : برنامه محور بودن بیمه "ما" در این سال مورد توجه جدی هیات مدیره است . همچنین گسترش بیمه های عمر یکی دیگر از اهداف ما هست.  البته محصولات جدید بیمه ای نیز ایجاد خواهیم کرد .

از دیگر برنامه های مهم ما در سال 94 ، ایجاد 5 شعبه جدید است .  که برخی باجه بیمه ها پس از کسب پرتفوی مناسب به شعبه تبدیل خواهند شد. همچنین تا پایان سال افزایش سرمایه شرکت به 2500 میلیارد ریال محقق خواهد شد.

علیپور گفت : نسبت های مهم مالی شرکت مانند بازدهی حقوق صاحبان سهام ، کیفیت سود و...نشان از وضعیت خوب شرکت دارد و امسال اولین شرکت بیمه ای هستیم که مجمع عمومی خود را برگزار کرده است ، که این نتیجه زحمات و تلاش های تمامی کارکنان عزیز است .

https://naghdineh.ir/page/5861/
لینک مطلب :
چاپ print version