ملی شو راهی به آینده روشن

*محمد رضا حسین زاده

ملی شو راهی به آینده روشن

در دنیای کنونی، هر روز هزاران محصول و خدمت جدید توسط کمپانی ها و سازمان های کوچک و بزرگ جهان تولید و عرضه می شود. از کوچکترین محصولات خوراکی و پوشاک گرفته تا ماشین ها، گوشی های موبایل، ماهواره ها و البته محصولات بانکی. طبیعی است که همه این محصولات و خدمات، کیفیت مشابهی ندارند؛ از این روست که همواره کالاهای سرآمد و برتر در مراسم های ویژه و به شکلی خاص رونمایی می شود.

 

آنچه امروز به صورت سالانه در کمپانی های «اپل» یا «سامسونگ» برای رونمایی از تازه ترین گوشی های موبایل و آخرین دستاوردهای فناورانه انجام می شود، برای همه مردم جهان جذاب است، به طوری که گاه عده ای برای رسیدن زمان رونمایی از محصولات جدید، لحظه شماری می کنند.

در کشور ما و در حوزه نظام بانکی نیز نمایشگاه های عمومی متنوعی برای عرضه تازه ترین محصولات و خدمات بانکی وجود دارد، اما طبیعی است که بانک ملی ایران به عنوان یک بانک بزرگ و فراگیر که در اقصی نقاط کشور مشغول خدمت رسانی به مشتریان و مردم است، این ظرفیت را دارد تا در رویدادی مستقل به عرضه محصولات نوین خود بپردازد.

سالهاست که بانک ملی ایران به طور پیوسته خدمات و محصولات جدید، خلاقانه و نوآورانه ای به مشتریانش ارائه می کند. بسیاری از این خدمات چنان پیشتازانه و مبتنی بر دانش روز بوده اند که برای نظام بانکی الگو شده و تا مدتها به عنوان زیرساختی برای توسعه نظام بانکی استفاده شده اند.

بانک ملی ایران چندی پیش تصمیم گرفت که هر سال خدمات تازه و دستاوردهای فناورانه و نوآورانه خود را در یک رویداد منحصر به فرد به مخاطبانش ارائه کند. این رویداد که «ملی شو» نام گرفت، فرصتی را برای متخصصان، مخاطبان، کاربران، مشتریان و مسئولان ایجاد می کند تا با تازه ترین دستاوردهای بانک آشنا شوند، از نزدیک آن را لمس کنند، با ظرفیت ها و چالش های آن دست و پنجه نرم کنند و البته آن را به درستی و دقت به عموم مردم عرضه کنند. قطعاً هدف نهایی از ارائه همه این محصولات، سهولت و راحتی مشتریان و کاربران است.

اکنون از پایه گذاری این رویداد، سه سال گذشته و «ملی شو 3» نیز به تازگی برگزار شده است. در این سه رویداد، ده ها محصول فناورانه، نوآورانه و به روز بانک ملی ایران به نمایش گذاشته و با استقبال مخاطبان مواجه شده است؛ محصولاتی از قبیل بام، بله، ربات آلفا، بانک آفیسر، اپلیکیشن هُپ که مخصوص دانش آموزان است، سرویس جذاب و حائز اهمیت نشان پرداخت و ...

یکی از مهمترین جنبه های محصولات ارائه شده «ملی شو» این بود که آنها جنبه «نمایشی» نداشتند، بلکه همه یا در لحظه «کاربردی» بودند و یا به عنوان زیرساختی برای تولید محصولات کاربردی استفاده می شوند. بسیاری از این محصولات حتی جنبه «ملی» دارند و می توانند نه تنها در نظام بانکی، بلکه در سایر بخش های خدمات رسان به مردم نیز استفاده شوند.

با روندی که جهان در حال پیشرفت است، دنیای آینده را می توان به روشنی، دنیای دیجیتال دانست و بانک ملی ایران نیز به درستی در همین مسیر سرمایه گذاری کرده است؛ این را می توان با مروری بر سه «ملی شو» برگزار شده به سادگی دریافت.

*مدیرعامل بانک ملی ایران

https://naghdineh.ir/page/50594/
لینک مطلب :
چاپ print version