هموطنان از خودپردازهای بانک صادرات ایران استقبال کردند

ثبت 69 میلیون تراکنش در اسفند 93

هموطنان از خودپردازهای بانک صادرات ایران استقبال کردند

نقدینه-​بانک صادرات ایران تا پایان سال ٩٣، مجموعأ ٤ هزار و٦٩١ دستگاه خودپرداز را در سطح کشور نصب و راه اندازی نموده که این دستگاهها در خلال اسفند ماه به طور متوسط بیش از ٩٢ درصد سرویس دهی به هموطنان داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، خودپردازهای ثابت و سیار این بانک ,آماده سرویس دهی به دارندگان سپهر کارتهای بانک صادرات و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب بصورت شبانه روزی است.
این بانک در مجموع ٤ هزار و٦٩١ دستگاه خودپرداز را در سطح کشور نصب و راه اندازی نموده که این دستگاهها در خلال اسفند ماه به طور متوسط بیش از ٩٢ درصد سرویس دهی به هموطنان داشته اند و خدماتی  از قبیل پرداخت وجه ، قابلیت پرداخت مکانیزه قبوض، عملیات رمز ، انتقال وجه ، اعلام موجودی ,ارائه صورتحساب ,خرید شارژ سیم کارت های اعتباری ,پرداخت اقساط کارت اعتباری و کمک به موسسات خیریه را نیز دارند . همچنین بیش از ٦٩میلیون تراکنش طی اسفند ماه ٩٣ بر روی خودپردازهای این بانک به ثبت رسیده است که این رکورد بیانگر استقبال هموطنان از خدمات این دستگاه ها و سرویس دهی مطلوب آنها است.
 شعب بانک صادرات ایران که دارای بیشترین میزان مراجعه مردم و مشتریان میباشد هم اکنون مجهز به دستگاههای خودپرداز شده اند و همچنین در راستای سرویس دهی هرچه بهتر خودپردازها,عملیات مانیتورینگ دستگاههای خودپرداز این بانک در سراسر کشور توسط واحد های فنی و نظارتی بصورت مستمر انجام می شود.
خودپردازهای این بانک به طور متوسط روزانه بیش از ٢ میلیون و٣٩٦ هزار تراکنش مالی دارندگان انواع کارت بانک های عضو شتاب را با موفقیت به انجام رسانده اند.

https://naghdineh.ir/page/5047/
لینک مطلب :
چاپ print version