پرداخت تلفنی اقساط در بانک صادرات

با هدف توسعه بانکداری الکترونیک صورت گرفت

پرداخت تلفنی اقساط در بانک صادرات

​نقدینه- بانک صادرات ایران در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش در هزینه‌ها و صرفه جویی در وقت مشتریان امکان دریافت اقساط تسهیلات از طریق تلفن‌بانک را عملیاتی کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي فراهم سازي بسترهاي الکترونيک و کاهش در هزينه‌ها و صرفه‌جويي در وقت مشتريان امکان دريافت اقساط تسهيلاتي مشتريان از طريق تلفن بانک و با استفاده از شماره حساب و شماره کارت را عملياتي کرده است بر اين اساس مشترياني که از اين بانک تسهيلات گرفته اند بدون مراجعه به شعبه و از طريق تلفن بانک ( ٠٩٦٠٢) نسب به باز پرداخت اقساط خود اقدام کنند.
بانک صادرات در راستاي پاسخگويي بيشتر به مشتريان و خلق ارزش افزوده با ايجاد مرکز صداي سپهر با کد ٠٩٦٠٢ که در  سراسر کشور قابل دسترسي است، آماده ارايه خدماتي نظير اطلاع از آخرين وضعيت موجودي حساب، اطلاع از سه گردش آخرحساب، دريافت صورتحساب از طريق نمابر، اعلام مفقودي کارت، اطلاع از آخرين وضعيت چک، انتقال وجه بين حساب‌هاي مشتري و دريافت اقساط  تسهيلات مشتريان از طريق تلفن بانک است.

همچنين اين مرکز خدماتي همچون پرداخت و ثبت نام پرداخت خودکار دوره‌اي قبوض، اطلاع از نشاني و تلفن شعب، اطلاع از انواع خدمات بانکي، اطلاع از آخرين وضعيت سهام بانک را فراهم ساخته و کارشناسان اين مرکز آماده دريافت و اعلام شکايت، پيشنهادها ، انتقادات و ارايه مشاوره به مشتريان هستند.
بانک صادرات ايران با افتتاح بيش از ٥٤ ميليون حساب سپهري، نصب بيش از٤٧٠ هزار دستگاه پايانه فروش و راه‌انداز  بیش از ٤ هزار ٤٠٠ دستگاه خودپرداز نقش بسزايي در پيشبرد اهداف کلان بانکداري الکترونيک در نظام بانکي کشور دارد.

https://naghdineh.ir/page/5004/
لینک مطلب :
چاپ print version