پست بانک، بانک تخصصی  روستاها ومناطق محروم

در بازدید معاون برنامه‌ریزی از شعبه فلاحی تهران مطرح شد

پست بانک، بانک تخصصی روستاها ومناطق محروم

نقدینه-پست بانک ایران با توجه به حضور در روستاها و مناطق محروم کشور و ارائه خدمات متنوع بانکی، بعنوان بانک تخصصی این مناطق ایفای نقش می کند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، برات قنبری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از پست بانک شعبه فلاحی تهران ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و بیان مطلب فوق گفت: این بانک می‌تواند فرهنگ بانکداری الکترونیک را در مناطق روستائی و دورافتاده کشور ترویج کند.
وی افزود: با توجه به عاملیت پست بانک ایران و افتتاح شعبه فلاحی در داخل مجموعه وزارت، دوره گذار آن طی شده و امیدواریم در سال آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر این بانک باشیم.
قنبری اظهارداشت: این شعبه باید بر درآمدزائی و جذب منابع بیشتر با توجه به عاملیت خود از طریق مجموعه‌های وزارت و گسترش همکاری‌ها با شرکت‌های تابعه تمرکز کند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درپایان ضمن قدردانی از اکبر غلامی مدیر شعب منطقه دو تهران و کارکنان این شعبه به جهت عملکرد مثبت و اخلاق‌محوری در تکریم ارباب رجوع و توزیع اسکناس نو در آستانه عید نوروز بر جدیت و توجه آنان در پیشبرد اهداف و گسترش همکاری‌ها با مجموعه وزارت و شرکت‌های تابعه تاکید کرد.
غلامی مدیرشعب منطقه دو تهران نیز طی این بازدید گزارشی از روند ایجاد این مجموعه و تلاش‌های کارکنان ارائه کرد و خواستار حمایت جدی مسئولان به ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از این بانک شد.
گفتنی است: در همین راستا فریبرز شعبانیان نایب رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران نیز طی بازدید سرزده از شعبه شهید فلاحی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و عملکرد مثبت آن و تبریک پیشاپیش سال جدید، رهنمودهای لازم را به کارکنان ارائه و بر ارتقاء انگیزه کاری در راستای پیشبرد اهداف بانک در سال جدید تأکید کرد/

https://naghdineh.ir/page/4772/
لینک مطلب :
چاپ print version