بیمه تعاون عضو اتحادیه بین‌المللی تعاون (ICA) شد

بیمه تعاون عضو اتحادیه بین‌المللی تعاون (ICA) شد

نقدینه- شرکت بیمه تعاون به عضویت اتحادیه بین‌المللی تعاون (ICA) درآمد که می‌تواند گام مهمی در جهت گسترش روابط در سطح بین‌المللی و همکاری‌های بیمه‌ای با سایر اعضای این اتحادیه باشد.

 

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، عضویت بیمه تعاون در اتحادیه بین‌المللی تعاون (ICA)، گام مهمی در جهت گسترش روابط در سطح بین المللی و همکاری های بیمه ای با سایر اعضا ICA، انتقال وتبادل تجربیات و دستاوردهای بیمه‌ای و تعریف پروژه های مشترک با دیگر اعضا بیمه‌ای این اتحادیه در سطح بین الملل است.

اتحادیه بین المللی تعاون یکی از نهادهای رسمی سازمان ملل متحد بوده که در در ۱۸ آگوست سال ۱۸۹۵ (۱۲۷۴ شمسی) در کنگره بین‌المللی تعاون در لندن تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر «ژنو» است.

پنج دفتر منطقه ای، آسیا اقیانوسیه، آفریقا، آمریکا، استرالیا و اروپا، حلقه های ارتباط دهنده دفتر مرکزی در پنج قاره جهان محسوب می شوند که عمده وظایف آنان اطلاع رسانی، تحقیق و بررسی مشکلات، پیشنهادها و انعکاس ره آوردهای نهضت تعاون دنیا است. اعضای این اتحادیه به طور عمومی از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه و در بخش‌های کشاورزی، بانکداری، انرژی، صنعت، بیمه، ماهیگیری، تعاونی‌های مسکن، گردشگری و مصرف هستند.

این اتحادیه تلاش خود را در عرصه بین‌المللی معطوف ارتقاء سهم و جایگاه تعاونی‌ها در چرخه اقتصادی کشورها، نحوه تعامل با دولت‌ها و توسعه تعاون بین تعاونگران و کمک به تحقق اصول هفتگانه تعاون می‌کند و با سازمان‌های بین‌المللی نظیر سازمان‌های بین المللی کار (ILO)، شورای توسعه و تجارت (UNCTAD)، نیز همکاری دارد. همچنین در شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد (UNIECOSOC) در جایگاه مشاور فعال است.

مشارکت در تصویب قوانین جدید تعاون در حوزه بین الملل و تدوین استراتژی‌ها و تعریف روش‌های اجرایی مناسب‌تر در جهت ارتقای الگوی تعاون و اصول و ارزش های آن، برخورداری از حمایت مالی و فنی ICA در جهت ظرفیت سازی و به منظور افزایش توانمندی شرکت بیمه تعاون، دسترسی به اطلاعات کلیدی و شناخت الگوهای برتر تعاونی در دنیا، تعامل با تعاونگران از سراسر دنیا و بررسی مباحث اساسی و موثر بر فعالیت این شرکت در قالب شرکت تعاونی، برقراری تماس با سایر اعضای ICA برای مقاصد تجاری و اشتراک اطلاعات در عرصه‌های گوناگون را می‌توان از مزایای عضویت در این نهاد بین المللی بر شمرد.


https://naghdineh.ir/page/47080/
لینک مطلب :
چاپ print version