دو عضو جدید هیئت‌مدیره بانک صادرات انتخاب شدند

دو عضو جدید هیئت‌مدیره بانک صادرات انتخاب شدند

نقدینه- در مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ٢٩ اسفندماه سال ۹۷بانک صادرات ایران، اعضای جدید هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، با تصویب اکثریت سهامداران این بانک، آقایان امیر یوسفیان و حمید تاجیک به عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران انتخاب شدند.

پیش از این امیر یوسفیان سمت معاونت اعتبارات بانک صادرات ایران و حمید تاجیک، عضویت در هیئت‌مدیره بانک ملت را داشتند.

همچنین در این مجمع، مصطفی رحیمی شهواری به‌عنوان عضو علی‌البدل هیئت‌مدیره انتخاب شد.

رحیمی شهواری، در حال حاضر معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک صادرات ایران است.


https://naghdineh.ir/page/45528/
لینک مطلب :
چاپ print version